Wpis z mikrobloga

Cześć. To mój pierwszy wpis na wykopie i chyba pierwszy raz piszę coś takiego, ale w sumie potrzebuję rady, a ponoć tu tyle programistów 15k to na pewno ktoś miał podobną sytuację :D

Zaczynając od początku. Jestem studentem automatyki i robotyki, lvl 22, który pracuje na pół etatu w jakimś korpo. Pod koniec wakacji przychodzi do mnie ojciec i jest taka dyskusja.

[ojciec]: fillif, jest sprawa. Zarabiasz na programowaniu. Moja szefowa zaczęła nową inwestycję i buduję luksusowe mieszkania. Weź zrób jej stronę za 2k.
[ja]: Ale ja programuję maszyny. Nie znam się na stronach. (poza tym po wakacjach miałem trochę zaoszczędzone i wolałem wrócić na uczelnie bardziej wypoczęty)
[ojciec]: A co to za różnica? Strony robią ludzie bez studiów (jakby moje studia tego uczyły), więc sobie poradzisz

[ja]: Niech będzie

Zacząłem na szybkiego sprawdzać jak to robić. Trochę czasu nad tym spędziłem, bo uczyłem się od zera. Niestety bardziej od stron potrzebowałem wiedzy na temat rozmów z klientami. Później się z nią spotkałem (taki lv. 60+) i powiedziała mi mniej więcej co mam robić i pierwsze spotkanie było w porządku, więc się zgodziłem. Później było tylko gorzej.

Co jakiś czas jak już miałem coś zrobione to wpisywała żebym to zmienił, choć podobało jej się to za pierwszym razem (np. napis na zdjęciu tytułowym zmieniłem już 4 razy). Do tego co do niej przyjeżdżałem (musiałem to robić, bo ona sama nie zbyt ogarnia komputer), to się notorycznie spóźnia (raz nawet 2 godziny!). Nawet jak ze mną była to potrafiła wyjść na pół godziny konsultacji ze mną, bo ktoś ważniejszy przyjechał. Najgorsza jest jednak ostatnia rozmowa, ale o tym zaraz.