Aktywne Wpisy
Jestem programistą z 4 letnim doświadczeniem. Które auto z salonu? Wszystkie 1.5 benzyna 150 KM. Golf manual, reszta automat.
Mam już różne oferty na Golfa z salonów, ale w sumie to trochę większym kosztem można mieć A3... a znów trochę większym A4...
Zawołam was end of week co kupiłem.
#samochody #motoryzacja #audi #volkswagen #golf #carboners #mechanikasamochodowa #programowanie
Mam już różne oferty na Golfa z salonów, ale w sumie to trochę większym kosztem można mieć A3... a znów trochę większym A4...
Zawołam was end of week co kupiłem.
#samochody #motoryzacja #audi #volkswagen #golf #carboners #mechanikasamochodowa #programowanie
Które?
- Golf 8 (120k PLN) 30.5% (71)
- A3 (140k PLN) 19.3% (45)
- A4 (160k PLN) 50.2% (117)
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Zapraszam na 12 odcinek darmowego kursu programowania baz danych Oracle SQL.
Jeśli chcesz się dowiedzieć:
- po co sortować dane w bazie?
- czym jest instrukcja order by i jak jej używać?
- czy sortowanie używamy wyłącznie ze względów estetycznych?
- jak uniknąć błędów, które mi zdarzyło się popełniać?
to zajrzyj na YT:
Np. wydajność joinów, indexy, specyficzne rzeczy dla konkretnych baz np. Oracle.
Jaka baza?
Oczywiście masz plusa, bo czemu nie i generalnie propsuje. Sam zastanawiam się nad przygotowaniem kursu online (z zupełnie innej tematyki) i ciężko mi sobie odpowiedzieć na to pytanie. Stąd i moje pytanie o Twoje motywacje do pracy nad takim projektem :)
Przed przejściem z SQL do czegoś nowego powinien być dokończony temat zaawansowany SQL. Bo selecta i inserta, to każdy głupi umie zrobić. Ale jak zrobić to, żeby było dobrze i wydajne, to już ze świecą szukać.
A przecież w praktyce do tego służy baza danych, żeby w niej