Wpis z mikrobloga

Mam taki problem, po długim czasie (prawie rok), chcialem odpalić auto, okazało się, że akumulator jest wyładowany do zera, kupilem nowy (tamten był stary i za słaby i tak do tego auta), włożylem nowy akumulator, okazało się, że auto i tak nie kręci, ledwie tylko świeciły się niektóre kontrolki, podłączyłem go na kable do drugiego auta, odpalił, przez dluższą chwilę komputer szalał, ale po około 30 minutach wszystko zaczęło dzialać jak trzeba, dziś rano, po jakichś 12 godzinach odpalilem auto bez problemu, już zacząłem się cieszyć, ale za wcześnie, przez kilka godzin, coś mi wydoiło akumulator i znów nie kręci... Napewno nie światla, wszystko bylo pogaszone, co to może być? Jak to sprawdzić? #mechanikasamochodowa #samochody #volvo #volvo850
  • 4
@swital: Radio oryginalne, centralny oryginalny, alarmu nie ma, druga sprawa, że to auto rok temu takiego problemu nie mialo, coś musialo się odwalić odkąd stalo tyle czasu, wczesniej dwa lata nim jeździlem i nigdy akumulator mi sie nie rozladował, nawet jak były mrozy po -15 stopni.. Spróbuje sprawdzić tak jak mówisz, dzięki.
@Dusza_Jest_Chaosem: Może ten który kupiłeś też był rozładowany (co nie świadczy dobrze o sklepie z którego kupiłeś) a później za mało jeździłeś aby się doładował.
Możesz zmierzyć pobór prądu na postoju (najlepiej aby samochód postał z pół godziny nie ruszany tylko z odblokowaną maską, aby wszystkie rzeczy przeszły w tan uśpienia) tutaj opisane jak to zrobić poprawnie: https://www.youtube.com/watch?v=obsE2VnV7rs
Jak będzie za duży to trzeba wyjmując bezpieczniki sprawdzić czy natężenie pobierane z