Aktywne Wpisy
teslamodels +123
Mój największy życiowy sukces to brak gówniaków.
31 lat zaraz idę spać i bez problemów pośpie do 14.
Żadnego gówniaka nie będę musiał zawieść do szkoły.
Do tego brak kobiety i zbędnego #!$%@?.
Dużo tu osób które chcą być w związku, ale biorąc pod uwagę plusy i minusy przeważają minusy.
Dobra dosyć #!$%@? pora spać bez problemów
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°
31 lat zaraz idę spać i bez problemów pośpie do 14.
Żadnego gówniaka nie będę musiał zawieść do szkoły.
Do tego brak kobiety i zbędnego #!$%@?.
Dużo tu osób które chcą być w związku, ale biorąc pod uwagę plusy i minusy przeważają minusy.
Dobra dosyć #!$%@? pora spać bez problemów
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°
czarna-malwa +25
Jestem absolwentem informatyki, aczkolwiek poszedłem na te studia tylko dlatego, że byłem dobry z matematyki(zdałem maturę rozszerzona na poziomie 80% i angielski na 90%). Do drugiego roku studiów nie wiedziałem co to znaczy prawdziwe programowanie, od drugiego roku zacząłem tworzyć własne projekty i poza szkoła przerabiać tutoriale z internetu i po prostu kodować. Udało mi się stworzyć dwie aplikacje w javie, springu i hibernate. Po 2 roku miałem odbyć praktyki więc zacząłem szukać stażu, jednak większość firm oferujących staże w ogóle się nie odezwała, kilka już w marcu miało zamkniętą rekrutację(swoją drogą ciekawe, że na wakacyjne staże rekrutują już w styczniu), do kilku firm zostałem zaproszony, jednak testy moim zdaniem były przesadzone - w ogłoszeniach wymagali wiedzy akademickiej a pytali o naprawdę ciężkie rzeczy, których na uczelni nigdy nie słyszałem - zresztą od innych osób usłyszałem to samo.