Wpis z mikrobloga

@M1KNG: Vaginiarze tak mają, opluć Alfę bo to Alfa i koniec argumentów ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Pompowtrysk to też dzieło Fiata ale nie o tym temat. Tu jest wtrysk CR, Bosch, tani w naprawie. Turbo garrett, tanie w naprawie, sprzęgło z dwumasem chyba valeo, jedno z najtańszych na rynku.

Generalnie nie jest źle. Silników TS w 147 unikałbym tylko ze względu na brak pewności, czy
  • Odpowiedz
@M1KNG sprawdź tylko podłogę z kimś kto widział stare alfy od spodu. Jak jest zdrowa buda i silnik się nierozpada to bierz skoro ci się podoba. Ja osobiście sto razy bardziej bym wolał w 147 2.0 16v 150KM z gazem niż 1.9 JTD 150KM, ale to trochę masochizm, za to ile frajdy z jazdy więcej.
  • Odpowiedz
@M1KNG w sumie to zależy;-) miałem na myśli TS, bo to silnik specjalnej troski, ale wybitny i potrafi się odwdzięczyć. Z drugiej strony jazda dieslem to też masochizm. Jak Alfa Romeo to tylko z Busso. Dzisiaj zrobiłem 500 kilometrów 3.0 24v i zamienię go tylko na coś włoskiego wolnossącego o większej pojemności. Btw. spalił 12l/100km, a czerwone pole widział często.
  • Odpowiedz
@M1KNG: wiem, widze. mysle, że to dużej różnicy nie robi - tam tez jest turbo, dwumasa (upewnij sie bo strzelam) i pompowtryski xD i 1.9 TDI i 1.9 JTD to bardzo chwalone silniki, no ale to nie jest tak jak dziadziusie mówią, że tylko lejesz i jeździsz. Jak dbasz o diesela to sie tym odpłaci. Generalnie to silnik duzo droższy w utrzymaniu niż benzyna. Fajnie sie jeździ, ale chyba już
  • Odpowiedz
@M1KNG Oczywiście, że tak, inny układ paliwowy, w 1.9 TDI masz nieszczęsne pompowtryski (w tych nowszych oczywiście, starsze miały zwykle pompy i zwykle wtryskiwacze), z których wycofał się VW i przeszedł na układ paliwowy Common Rail (czyli to co w JTD) i tutaj raczej jest największa różnica, reszta podzespołów to już loteria, ale widziałem silniki JTD o mocy 150 KM z przebiegami ponad 500-600 tys i jeździły bez problemu

Osobiście nigdy
  • Odpowiedz