Wpis z mikrobloga

Mircy, #gorzkiezale

Nie polecam jakichkolwiek zakupów na #hm #h&m

Ich strona nie ma W OGÓLE infrastruktury dostosowanej do zwrotów. Nie ma czegoś takiego jak menadżer zwrotów, nie widzisz drogi swojej przesyłki, nie widzisz tego czy zwrot dotarł już do ich magazynu, czy przetwarzają już płatność, nie ma w ogóle takiej zakładki.

30 sierpnia nadałam zwrot i o przesyłce słuch zaginął, nie dostałam ani potwierdzenia ani tym bardziej zwrotu należności. Właśnie musiałam w ich formularzu ręcznie przepisywać numery zamówień/ numery przesyłek i numer kuriera.

W porównaniu do obsługi zwrotów jaka istnieje na #zalando to dno i 2 metry mułu. Nigdy więcej
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@0Rhplus: Zamawialam coś pierwszy raz i na pewno ostatni.
Jeszcze te terminy, 14 dni na rejestrację przesyłki zwrotnej w magazynie? nie mówiąc o realizacji płatności? Kpina

Nie jestem też zadowolona z opisu produktów i ich rozmiarów na stronie
  • Odpowiedz
@Shyvana często zdarza mi się odsyłać ciuchy z hm bo rozmiarówki to oni mają p----------e i zgadzam się, system zwrotów w ogóle k---a nie działa XD. W ogóle dla mnie hit że przy rejestracji zgłoszenia już na stronie DPD nie mam wyboru dnia kiedy chce żeby kurier przyjechał tylko z miejsca jest to kolejny dzień roboczy xD. Zazwyczaj wysyłam te paczkę i kompletnie o niej zapominam aż nagle po 3 tygodniach
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Valarin: ta rozmiarowka to kpina jakas. Zamówiłam 2 swetry w tym samym rozmiarze i w jeden się nie wcisnelam, a w drugi doslownie zamieściłam sie razem z moim niebieskim.

Minelo juz 17 dni od zwrotu, nie dostalam ani maila z potwierdzeniem ze paczka dotarła ani zwrotu pieniędzy. To naprawdę jest zenujace biorac pod uwage jak system zwrotow super działa na zalando
  • Odpowiedz