Wpis z mikrobloga

tylko jeszcze zlikwidować światła na ronda.


@Trelik: jakie światła?

tzn sam pomysł to po pierwsze rak, bo w teorii zwęża przepływ aut w stronę centrum


@NorskArisk: rak czy nie, ogólnie bus pasy mają sens (patrząc z perspektywy mieszkańców miasta a nie tylko kierowców) - ale nie w GOP, gdzie komunikacja publiczna ma wyłącznie funkcję socjalną (możliwość poruszania dla osób które nie mają samochodu/mieć nie mogą) a infrastruktura rowerowa jest wyłącznie
megawatt - > tylko jeszcze zlikwidować światła na ronda.

@Trelik: jakie światła? 
...

źródło: comment_t8edLnuwXpjsvvJJTOcp9GbkGItPr3Md.jpg

Pobierz
@megawatt: bus pasy mają sens w 100licy z tego co wiem, w Katowicach są zbyt wąskie ulice
no i ta rola autobusów na Śląsku
nie mówię, że wszystkie bus pasy są rakowe, mówiłem, że na Mikołowskiej to bez sensu
@Trelik: właśnie trzeba strzępić ryja bo to testowo. Jak im wyjdzie to na stałe wprowadzą. Wyjątkowo caly tydzien bede autem jezdzic i zgodnie z przepusami dedykowanym pasem 40 km/h niech sie wszyscy wkurza a Krupa ten głupi ryj rozwali idiota
bus pasy mają sens w 100licy z tego co wiem, w Katowicach są zbyt wąskie ulice


@NorskArisk: jako kierowca i rowerzysta to jestem przeciwko temu buspasowi, ale ogólnie to w Katowicach brakuje buspasów - tylko żeby to wszystko miało sens to komunikacja musi być sensowna (KZK GOP - wszystkich won) i integrować: pociąg, tramwaj, autobus oraz rowery!

drogi nie są za wąskie, kwestia podejścia - przy obecnej szerokości 17 m na