Wpis z mikrobloga

Elo!

Jak wcześniej wspominałem jedną z głównych mechanik ma być zarządzanie tym jak będą ustawione konkretne rodzaje budynków na mapie.

Robię to w ten sposób że mam miasta (siła robocza), fabryki (produkcja), sklepy (automatyczna sprzedaż) oraz centra odkryć (rozwój). Budynki do działania potrzebują siły roboczej z sąsiadującego pola (miasta). Dodatkowo miasta mają właściwość transportu produktów do sklepu tak aby umożliwić posiadanie zagłębia fabryk a gdzieś dalej jednego sklepu który wszystko będzie sprzedawał.
W trakcie okazało się że to całkiem skomplikowane do przedstawienia więc kombinuje z efektami które pokazują relacje zaznaczonego budynku ze wszystkimi innymi tak żeby gracz wiedział o co chodzi. Później trzeba będzie jeszcze wykombinować kodowanie kolorami aby rodzaje budynków były czytelne bez takich featurów.

Na gifie wizualizacja jak się to prezentuje w akcji


______________________
#idleindustry - nazwa kodowa projektu i hashtag do obserwowania dalszych postępów
#deadbit - Dwóch cumpli którzy rzucili robotę by nikt im więcej nie mówił co mają robić! A teraz wróciłem na etat i robię po godzinach (°°
draculeq - Elo!

Jak wcześniej wspominałem jedną z głównych mechanik ma być zarządz...

źródło: comment_zlZq1dIA07pF3r3gv2sDguVD1DBmtnKG.gif

Pobierz