Wpis z mikrobloga

Pewnie i tak mi nie uwierzycie i powiecie, że się sprzedałem, ale #skoda #karoq z 1.0 TSI 115 KM nawet jeździ!
I to nie tak najgorzej - nawet w mieście i na autostradzie. Problemy dopiero na górkach i po większym załadowaniu furki.
Owszem trzycylindrowiec brzmi źle, trzęsie nim, ale pali 7-8 litrów. Poza tym osiągi też znośne.
A sama kura? Czeski #crossover podoba mi się umiarkowanie, ale znajdzie swoich zwolenników, a tego motoru bym się tak strasznie nie bał.

Test tutaj.

#motoryzacja #samochody #motopodprad
stopaotestuje - Pewnie i tak mi nie uwierzycie i powiecie, że się sprzedałem, ale #Sk...

źródło: comment_PBX2O7Gv2ggd9DDxHPxXXiT3OMOoHlRY.jpg

Pobierz
  • 26
Bo jak ja 1.0 to dość wysilona jednostka.

Pytanie co będzie za 5 lat?

@Paczek_w_masle: to samo co mówiono 10 lat temu o 1.2 100KM - nadal będzie jeździł po przewaleniu 300 000km w DE z licznikiem 150 000km w kraju. Wy się nigdy #!$%@? nie nauczycie i9 będziecie wierzyć w jakieś mity niepoparte żadną wiedzą fachową - nie wiecie nawet co może się popsuć w takim motorze, ale trzeba coś
@SpokojnyPan: mówiono 10 lat temu. Spoko, 10 lat minęło i da się jeździć. To teraz jestem ciekaw czy te jednostki będa dawały radę za 5. Bo jednak 84KM z litra to mniej niż 115. Może i mają nalatane 300k km, ale ile kosztuje eksploatacja?

I które konkretnie silniki były tak wysilone 20 lat temu?

Zapytałem normalnie, nie widzę powodu żeby się oburzać.
Może i mają nalatane 300k km, ale ile kosztuje eksploatacja?

@Paczek_w_masle: tyle samo. Ceny części do takich małych 1.2T są śmiesznie niskie., na poziomie wolnossących + tematy turbo. Te 1.2T latają po programach na 130-140KM i też bez problemu.
I które konkretnie silniki były tak wysilone 20 lat temu?

@Paczek_w_masle: większe motory, ale stosunek HP/1L był jeszcze wyższy. 1L silnik wcale taki mały nie jest - i piszę to w kontekście wymiarów i wytrzymałości materiałów - tu nie ma co pękać, się psuć jeśli nie zrobili silnika na styk. Większe przeciążenia panują w większych pojemnościach i jakoś nic się nie rozlatuje. O dieslach nie wspominając - gdzie wibracje, przeciążenia, siły
@stopaotestuje: w Skodzie obecnie nie są problemem silniki (seria EA211), bo to obecnie całkiem dopracowane konstrukcje i mało awaryjne, tylko słaba jakość całości produktu i na minus obsługa gwarancyjna ASO, widać ze skoda mocno obcina koszta i zrobiła się marką flotową nastawioną na wynajm aut w abonamencie.
@stopaotestuje: Masło maślane, ja wiem że będzie że się czepiam i zaraz ktoś wyskoczy z hejtem że zrób lepszy artykuł jak Ci nie pasuje, ale wpychanie takich nic niewnoszących formułek jest męczące, np. opis działania skrzyni biegów,, Jej działanie skomentowałbym opinią, jest bardzo łatwa w obsłudze i w połączeniu z miękkim sprzęgłem nie sprawi problemu żadnemu typowi kierowcy", say wat?

Jak się spisuje 115km w 1300kg suvie? Słabo, i kropka, a
@Crow7422: Jeździłeś tym autem, że oceniasz słabą jazdę czy tylko powielasz mity? Polecam się przejechać bo pozytywnie zaskakuje. Do kupna nie zachęcam, bo aż tak dobrze nie jest.

Chciałbym, żeby był sponsoringiem - niestety jeszcze nie... art. sponsorowane zawsze jasno oznaczamy ;)

Co do konkurencji - w peugeocie w niektórych autach ok, w citroenie słabo chociaż PSA. Renault też mogłoby to poprawić. Fordy dają radę, ale dużo palą.
@stopaotestuje: Na szczęście nie muszę jeździć bo dzięki takim recenzjom wiem że auto jest bezawaryjne, i pozytywnie zaskakuje dynamiką 115KM przy 1300kg SUVA, który rozpędza się zaledwie 10.7sek do 100km/h!
Jakie mity powielam? Z tym że silnik jest awaryjny? Ja tego nie powiedziałem, jedynie zastanawia mnie skąd Pan redaktor o tym wie?