Wpis z mikrobloga

@tomek001:
W takim razie co wg ciebie powinien powiedzieć (potencjalny) klient, żeby nie urazić drugiej osoby, jeśli przedstawiona oferta go nie zadowala, nie jest mu potrzebna, marketer nie wyraża chęci przedstawienia oferty, która spełniałaby potrzeby klienta lub nie ma możliwości negocjacji oferty, otrzymania rabatu ani dostosowania oferty do potrzeb?

Raz zadzwonił do mnie marketer, który tak seplenił, że nic nie mogłem zrozumieć a on nie chciał się rozłączyć przez ~10 minut.
@r4do5: Ja mówiłem o przypadku gdzie dzwonisz sam do firmy i szantażujesz ich odejściem. Jeśli dzwoni do ciebie namolny telemarketer to jak najbardziej masz prawo się zdenerwować. Jeśli nie chcesz od firmy otrzymywać informacji handlowych, czy telefonicznych z ofertą to to zgłaszasz na infolinii i czekasz, aż pracownik to odnotuje w systemie.