Wpis z mikrobloga

@Brajanusz22: hmm chyba gwarancja mnie przekonała chociaż jeszcze nie wiem co chcę. Pierw myślałem o single speedzie, później zacząłem czytać o t100 i przeszło na t500. A chciałem pierw kupić rower na dojazdy do pracy albo spokojne wycieczki po bulwarach
@Ragnarokk:

Sam się czaje na Tribana, więc chciałbym się mylić :P


No to jest nas trzech xD I też nie wiedziałem ze w Deku nie ma % zimą. Ostatnio stwierdziłem jednak (w sumie dziś) że bujnę się zimą do jednego czy drugiego sklepu rowerowego i popytam czy nie mają czegoś budżetowego w cenie ok. 2000 przecenionego, bo np. model 2016. Nie znam się w sumie na modelach i osprzęcie, ale jeśli
@basssiok: oglądałem z bliska, choć nie jeździłem po sklepie, i ta manetka mnie odstrasza w setce. Co ciekawe skoro mówisz że hamulce lepsze w 500, a każda recenzja o nich pisze że to nie hamulce tylko spowalniacze, to aż się boję co jest w tym tańszym :)
@Ragnarokk: @basssiok: ja się zacząłem zastanawiać czy ten Triban 500, czyli jedyne co można w Deku poniżej 2000 wyrwać (a więcej nie chcę bo inne hobby się obrażą ;)), to rzeczywiście taki najidealniejszy wybór. Czy nie da rady wyrwać właśnie coś poza Decathlonem przecenionego z 2500 na 2000 co nie jest Tribanem... ale to zadanie dla mnie na zimę. Coś mnie ten Decathlon uwiera...
@cult_of_luna:
Ja już w zasadzie miałem wybrany, przetestowany i kasę naszykowaną, ale rozbiło się o to, żę nie miałem kiedy pójść do sklepu rzeczywiście kupic. I jakoś się rozlazło, a teraz to poczekam już na wiosnę i wtedy pomyślę czy warto. Bo i tak średnio mam czas na wyjazd poza klasycznym dpd :)
@cult_of_luna t100 a t520 to jak trabant do passata ( ͡º ͜ʖ͡º)
W t500 możesz wpakować szersze opony jak w 100 i masz takiego trochę gravela. Jak masz budżet na 520 tp nawet sie nie zastanawiaj :) ale pamiętaj, że rower to nie jedyny wydatek ( ͡º ͜ʖ͡º)
@cult_of_luna:
A po co mi dwa rowery? :P