Wpis z mikrobloga

@revytyn: dlaczego widzisz świat w czerni i bieli? a może szarość? Szarość rzeczywistości jest taka że każdy się wreszcie wypala, do dobrej firmy wślizgują się źli managerowie nastawieni na $, dobra gra i zadowolenie klienta schodzi na dalszy plan, to normalna kolej rzeczy, ilu kultowych developerów rozmieniło się na drobne...
@revytyn: książki były szerzej nieznane zagranicą. a przypadek? przypadkowo nie można stworzyć jedną z najlepiej ocenianych gier za wiele milionów $.
Witcher3 mi się nie podobał jakby co ale trzeba oddać, że mechanika gry, postacie i fabuła spodobały się i graczom i krytykom, ciężko tak coś złożonego jak gra nazwać dziełem przypadku a nie umiejętnościom ludzi.
@RabarbarDwurolexowy: prawie wszyscy sie rozmienili na drobne, pytanie tylko czy w tym przypadku sukces Wiedzmina nie jest czasem wynikiem tego, ze mieli podane na tacy swietne uniwersum z ksiazek, podreczniki do Cyberpunku to nie jest taki super material
@EvilToy Postacie, swiat i fabuła byly chwalone na zachodzie, mechanika ani troche i nic dziwnego, 80% uzywanie zmyslów xD Ogolnie sukces Wiedzmina 3 to ogromna zasługa tego, że książki byly po prostu dobre. Boje sie, że redzi nie zrobioą teraz dobrych postaci no bo z czego?