Wpis z mikrobloga

kurde, ojciec i żona próbują mnie przekonać do Stelvio, ja serduchem jestem za Giulią
Giulia:
- przepiękna
- szybsza
- sedan
- cena 280 KM zamiast SUV 200 KM
- piękna
Stelvio:
- troszkę większy i dużo lepszy bagażnik
- piękny tył, średni przód
- nastawiali mi 20 progów zwalniających na 3 km (i te wredne metalowe ciulstwo) więc wyższy profil by się przydał
- jeździ równie dobrze co sedany
- ja jestem wysoki więc przy mnie nie będzie taki duży
- bardziej rodzinne - zarówno wielkość jak i pozycja (zapinanie fotelików)
ciężki dylemat
#alfaholicy #giulia #stelvio #samochody
g.....d - kurde, ojciec i żona próbują mnie przekonać do Stelvio, ja serduchem jestem...

źródło: comment_TaXXE6uUuEF6MeBFRXRYFkMdNDNmk1uT.jpg

Pobierz
  • 59
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@gwynebleid: Stelvio za komfort i lepsze dopracowanie konstrukcji. Dopiero najnowsze wypusty Giuli nie mają irytujących usterek i problemów wieku dziecięcego.(Ale trzeba Alfie oddać że naprawiają te mankamenty bez szemrania) Chociaż z drugiej strony te 280 kunia robi robotę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@m4rk
Owszem, zarówno gnojowniki jak i v6 busso były udane ale pomysł posadzenia dużej limuzyny na zawieszeniu z kompakta trochę nie wypalił. Jakby 3.0 busso były bardziej popularne to pewnie i tak bym 166 kupił ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@gwynebleid: d4 2.0 w gnoju 190 km. Po prawie 3k km oceniam ze za mało, ale da się żyć bez większych problemów. Brałem najem długoterminowy wiec stad taka nagła zmiana na zupełnie inne auto, ale xc60 miałem za polowe ceny stelvio wiec nie było się nad czym zastanawiać. Ale idź w suva, stelvio się Zajebiscie prowadzi, wysoka pozycja jest serio Zajebiscie praktyczna/wygodna plus można patrzyć na biedaków z góry (
  • Odpowiedz
@Ciasto_hirol:
Chodziło mi o trwałość a nie prowadzenie - zawiecha w 166 jest zapożyczona jeszcze ze 147 i z racji większej masy 166 trochę dostaje "po tyłku" bardziej niż w kompakcie - stąd potoczna opinia Januszy o psuciu się AR.
  • Odpowiedz
@smk666 nie wiem skąd masz takie informacje, ale nie ma wspólnych elementów zawieszenia między 147/156 a 166. Przód ma typowy podwójny wahacz jak prawie każde auto tej wielkości, a tył jest odjechaną pasywnie skretna konstrukcją, zupełnie inna niż 147 i zupełnie inna niż Gtv. Taki zwias był tylko w 166, a że nie jest nazbyt pancerny...
  • Odpowiedz
@Ciasto_hirol:
W takim razie coś p-----------m. Lata temu czytałem o tym w jakiejś gazecie motoryzacyjnej i od tego czasu nie zgłębiałem tematu 166. Pewnie narzekali na 156 a nie 166 ;)
  • Odpowiedz
@gwynebleid: Jeżdżę już prawie rok Julką 2.0 Veloce. Bajka. Pod względem prowadzenia, wyglądu i tego "czegoś". Ten samochód sprawia, że nudni ludzie z Lexusów i innych Opli skręcają głowy z zachwytu. Nie chce mi się opisywać jak to jeździ, bo musiałbym się rozpisać na kilka stron :)
Stelvio chyba nie wzbudza takich emocji...

Porównując, Stelvio będzie na pewno ciut wolniejsze, szczególnie przy wyższych prędkościach, ale za to jest troszeczkę bardziej "miękkie". Co też nie oznacza że nie potrafi jeździć (bo robi to lepiej niż Macan). Jest też bardziej dopracowane (klapa bagażnika zamyka się z przycisku) no i dostęp do samochodu też będzie łatwiejszy.

Za to Giulia... ehh. Ja wybrałem ten samochód dla samej przyjemności z jazdy. Pozycja za kierownicą, czucie samochodu, moc - chyba nie ma w tej klasie drugiego takiego cywilnego samochodu. Jestem w
  • Odpowiedz