Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki i mirabelki, potrzebuję porady. Otóż coraz bardziej przestaję sobie radzić z życiem, najprawdopodobniej mam depresję. Teoretycznie nie mam do tego żadnych podstaw. Wygląd mam nie najgorszy, takie 7/10. Chodzę regularnie na siłownię (kaloryfera jeszcze nie mam, ale ogólnie już dobrze wyglądam), mam 1.87m wzrostu, dbam o wygląd, fryzurę itp. Dobrze się ubieram. Pracę też mam nie najgorszą, jestem programistą. Mitycznych 15k nie zarabiam, ale jak na mój wiek (24 lata), to nie jest najgorzej. A jednak czuję taką wewnętrzną pustkę, nic mi nie sprawia radości. W sobotę musiałem wcześniej zakończyć trening na siłowni bo czułem, że zaraz się rozbeczę. Sam nie wiem dlaczego, tak o, bez żadnego powodu. W sobotę ogólnie płakałem 5 razy praktycznie bez powodu, dzisiaj 2 razy. Ogólnie dzisiaj przez cały dzień nie wstałem z łóżka (nie licząc potrzeb fizjologicznych). Przez 1/3 dzisiejszego dnia patrzyłem się w sufit, w podłogę lub leżałem z zamkniętymi oczami i po prostu co jakiś czas patrzyłem na zegarek kiedy ten dzień się skończy. W tygodniu jestem zajęty pracą, więc jakoś funkcjonuję. Ale jak przychodzi weekend, to jest mi bardzo ciężko. Praktycznie cały czas towarzyszy mi wspomniane wcześniej uczucie wewnętrznej pustki, stale jestem smutny. To co kiedyś sprawiało mi radość, już od dawna mnie nie cieszy. Nawet na urlopie nie czułem radości z życia. Czasem przewijają mi się przez głowę myśli, że najlepiej byłoby, jakbym z tym wszystkim skończył. I dodatkowo wiem, że wiele osób ma gorzej niż ja, wyglądają gorzej itp, ale takie myślenie mi nie pomaga, wciąż mam strasznie niskie poczucie własnej wartości. I ogólnie strasznie mi dokucza samotność. Praktycznie nie mam znajomych, ale nie wiem jak mogę to zmienić. Jeżeli ja sam do kogoś się nie odezwę, to nikt do mnie nie napisze/nie zadzwoni. Już wcześniej (chyba od liceum) miewałem takie dni, że potrafiłem płakać bez powodu, ale to zazwyczaj przytrafiało mi się tylko w wakacje oraz w