Wpis z mikrobloga

Widzę spory hejt obecnie na #streamable na wykopie, bo rzeczywiście nie jest tak osadzone jak np. na reddicie gdzie nawet z adblockiem czy ublockiem działa zawsze (nie wiem dlaczego, nie znam się), a to właśnie adblock jest przyczyną przez którą większości nie działa ten format na wykopie jak powinien.

Więc po raz kolejny polecam każdemu zainstalować wtyczkę do przeglądarki o nazwie Imagus (Firefox, Chrome, Opera - instalujecie to i potem możecie dodać każdą wtyczkę do Chrome w Operze)

Przydaje się nie tylko do streamable, ale też do gifów, obrazków, gfycat itd. Wystarczy najechać na miniaturkę albo link i za sekundę wyświetli się obrazek czy film w pełnym rozmiarze bez potrzeby wchodzenia w link. Proste i bardzo pomocne.

#imagus #golgif #gfycat #gif i wołam #lekkoatletyka bo mieliście z tym problem. Uwierzcie mi że ten dodatek to złoto i bardzo ułatwia przeglądanie wykopu.
  • 9
np. na reddicie gdzie nawet z adblockiem czy ublockiem działa zawsze (nie wiem dlaczego, nie znam się),


@Minieri: odpowiadam dla niektórych: na reddicie osadzony jest od razu film, na Wykopie jest miniatura a film jest o ile dobrze się orientuje ładowany ajaxem (po kliknięciu w miniaturę) i wtedy dokładana jest reklama.
@Minieri: ale komu mam dać znać? Administracji? Przecież tam nikt mi nie odpowiada, a jak moderacji zgłaszam konta które spamują to odrzucają moje zgłoszenia. No i niestety na tym portalu raczej musi to być tak jak jest. Takie osadzenie jak na reddicie jest spoko przy osobnych tematach, a nie jak na wykopie gdzie wszystkie treści są pod sobą.
@matixrr: Spróbujemy coś podziałać w tygodniu w tym temacie może. Ja na dzisiaj idę spać a jutro nie wiem czy dam radę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na razie trzeba promować Imgausa bo i tak każdemu się przyda, nawet jak streamable będzie działać jak na reddicie.