Wpis z mikrobloga

@dawid-osial: opinie są różne, zależnie gdzie i kogo zapytasz:
- normalni użytkownicy są zadowoleni, jeżdżą i wszystko gra
- komentatorzy na forach i grupach 'fanowskich' mówią, że ciasne, fatalna elektryka i wszystko pada, a silnik zaciera się przez obrócone panewki od samego patrzenia na samochód
  • Odpowiedz
@dawid-osial: Insignia I to padło, uciekaj. Właśnie niedawno dostałem biturbo 195KM jako służbówkę. Dramat, padło, kasztan, kapeć. Ciężki, niewygodny, pali jak smok, nic nie działa jak należy, bo inżynierowie Opla chyba rok temu przedszkole skończyli...

@tony_rogalik: podaj jeden system elektroniczny z zakresu komfortu, który ma sensowną logikę. JEDEN. Tam nawet centralny zamek jest s---------y.
  • Odpowiedz
@dawid-osial: sam myślałem o Insigni 2.0 CDTI (tyle że młodsza i pod 40-50k PLN), ale zrezygnowałem (odechciało mi się po tych wszystkich komentarzach) i raczej celuję w 508 2.0HDI. Z wymianą nie pali mi się wcale, więc przeglądam oferty i czekam aż wpadnie mi coś fajnego w oko
  • Odpowiedz
@tony_rogalik: tak BTW, w międzyczasie jak napisałem poprzedni komentarz, zdążyło się spierdzielić otwieranie tylnej klapy z kluczyka, ale właśnie z powrotem zaczęło działać. Nie wiem jak, otworzyłem ją z ręki na siłę, wyłączyłem, a potem włączyłem pokrętłem na drzwiach i znowu chodzi.

Także „komentatorzy na forach” jednak chyba z d--y tych opinii nie biorą.

I jeszcze przy okazji, nie dalej jak wczoraj napisałem tu post o tym, że 2.0 CDTi
  • Odpowiedz
@bidzej: z tego co widziałem (bo nie miałem okazji jeździć tym samochodem dłużej niż kilka h), to większość działa tak jak bym się tego spodziewał. Poza dotykowym kontrolerem od temperatury nawiewu i grzania tyłka (mowa o polifcie), bo ten jest spieprzony po całości i touchpadem do navi, bo w sumie też go s--------i :) No i wspomniany guzik od klapy jest niedorobiony przez co co jakiś czas trzeba go wymienić
  • Odpowiedz
@tony_rogalik: należałoby też pominąć asystenta pasa (zamiast ostrzec o najechaniu na linię potrafi się po prostu dezaktywować), automatykę czujników parkowania (włączają się razem z zapłonem, nawet jak auto stoi na luzie, ma zgaszony silnik i zaciągnięty ręczny), automatykę składania/rozkładania lusterek (ciężko to nazwać automatyką, już lepiej sobie ręcznie składać, głupią kombinacją przycisków) obsługę mediów z kierownicy, touchpada, elektroniczny ręczny, kiepsko działającego asystenta świateł, elektrykę foteli z pamięcią (to już w
  • Odpowiedz