Wpis z mikrobloga

Jak wygląda gwarancja na telefony xiaomi w sklepie PROLINE?
Chce kupić mi8 z proline, ale opinie w serwisie opineo (wszystkie negatywne) związane są z kiepską obsługą gwarancyjną...
#proline
  • 42
  • Odpowiedz
@shaelix92: ja #!$%@? xD na karcie gwarancyjnej masz po drugie IMEI jest zapisany na urzadzeniu... jest naklejka w srodku telefonu jak go w serwisie rozloza... po drugie masz mozliwosc sprawdzenia numeru IMEI w telefonie w informacjach o urzadzeniu

btw. Ty cannot into w wolanie?
  • Odpowiedz
TO teraz mam taka sytuacje, kupilem telefon z gearbest, na ktory mialem rok gwarancji, w mysl gwarancji xiaomi mam 2 lata, to moge oddac ten telefon do naprawy w CCS?
  • Odpowiedz
@AndrewSzusty: tak jest, właśnie dzwoniłem do CCS, powiedzieli ze moj stary telefon jest z chinskiej dystrybucji i temu nie podlega, a jak ja to skontroluje czy sklep PROLINE wyśle mi telefon z polskiej dystrybucji, w sensie żebym miał taką pewność przed zakupem ?
  • Odpowiedz
@shaelix92: no jak bierzesz na fakture to niestety nie ma zwrotow. jedynie co to moglbys zadac zwrotu gdy towar okaze sie niezgodny z umowa, czyli na umowie napisane ze z polskiej dystrybucji a okaze sie ze z jakiejs innej
  • Odpowiedz
@AndrewSzusty: otrzymałem maila od pomocy proline: "Zgodnie z opisem w karcie produktu firma Proline jest importerem oraz dystrybutorem telefonów marki Xiaomi na terenie Polski (załącznik).
Telefony zakupione w Proline nie mogą być serwisowane w CCS."
  • Odpowiedz