Wpis z mikrobloga

Recenzja Tesla Model 3 Performance. Chwalą auto, znowu chwalą wnętrze.

Everything about this car is what the driver of the future wants — the studiously minimalist interior, the omnipresent technology, the refreshing absence of traditional luxury filigree — joined with what forward-leaning enthusiasts crave.


https://www.businessinsider.com/tesla-model-3-performance-first-drive-2018-8

W tych zacofanych stanach nie wiedzą, że szczyt gustu to nas###e bez liku przełączniki. Nasi miłośnicy wajch i przycisków muszą im wysłać jakąś polską cebulę aby im przeszło... ;P

What we have here, admiring ladies and gents and drop-jawed children, is the complete package. Beautiful outside, cool as heck inside, and a car that gets your pulse pounding when you step on it. I'm crazy about this thing. It's pure joy with four wheels and four doors.


#tesla #model3 #recenzja #motoryzacja #samochody #samochodyelektryczne
anon-anon - Recenzja Tesla Model 3 Performance. Chwalą auto, znowu chwalą wnętrze.
 E...

źródło: comment_5sJ06fTZqNbC5zS3lJeIZyGk6FzxU7cl.jpg

Pobierz
  • 15
@anon-anon ja może nie jestem orłem z angielskiego ale ten artykuł pisany jest w stylu broszury reklamowej (dokładnie tak jak spider's web o samsungu) i brzmi jakby ktoś coś posmarował.

A co do samego wnętrza to ono jest ładne i minimalistyczne ale egronomi tam nie ma. Biorąc pod uwagę że auto to jednak narzędzie to powinno być ergonomiczne.
Biorąc pod uwagę że auto to jednak narzędzie to powinno być ergonomiczne.


@aarahon: jest jakis test ergonomii w m3?
Moze wszystkie potrzebne rzeczy sa albo na kierownicy albo obslugiwane automatycznie.
A moze faktycznie trzeba grzebac 3 min w ekranie?
Dobry test by rozwiazal te watpliwosci.
@LooZ ergonomia jest wtedy gdy chcesz i możesz włączyć grzanie fotela gdy wsiadłeś do auta a pasażer właśnie szuka muzyki na dłuższą trasę.

Ergonomia jest wtedy gdy wyjeżdżasz z miasta na autostradę i szybko utwardzasz zawieszenie jednocześnie ostro przyspieszając.

I jest wtedy gdy masz zimne ręce i w trzech ruchach ustawiasz grzanie tylko na ręce.

To tak na przykład.
@LooZ
Ad. 1 nie interesuje mnie temperatura w aucie, interesuje mnie żeby fotel był ciepły.
Ad. 2 ile czasu zajmuje ustawienie całego auta bądź zawieszenia w tryb sportowy podczas przyspieszania z 80 do 140 km/h. W większości aut w tej cenie są to maks. dwa wciśnięcia guzika które będą obok dźwigni skrzyni biegów.
Ad. 3 W tesl masz osobny tryb do grzania rąk?
Bo w większości aut trzeba skierować lewy nawiew w
@aarahon: 1 jedno kliknięcie na ekranie (ikonka fotela kierowcy i pasażera, 3 z tyłu są w podmenu) +1 do grzania fotela, zapętlone 3/2/1/off (grzałki są bardzo mocne, dogrzejesz się raz dwa ;) ) Opcja dostępna także w telefonie.

2 Zapytaj mechaników - Model 3 jest sprzedawany obecnie jedynie na sprężynach ;) S i X są dostępne z pneumatycznym zawieszeniem, Menu Driving i wybierasz które chcesz: very low,low,standard,high (więc jakieś 2 kliknięcia)
anon-anon - @aarahon: 1 jedno kliknięcie na ekranie (ikonka fotela kierowcy i pasażer...