Aktywne Wpisy
kingszajs +3
Polecacie jakąś grę na majówkę? Szukam czegoś dobrego na PC lub PS5. Ogólnie mam za sobą wszystkie znane topowe gięty, RDRy, TLOU, GODy, Horizony, Ghost of Tsushima, Days Gone, etc. Chyba maksymalnie wykorzystałem potencjał rynku gier...
Gry multiplayer odpadają, nie kręcą mnie. Szukam czegoś co naprawdę wciągnie pod kątem fabuły i też żeby reszta aspektów trzymała sensowny poziom.
Rynek gier strasznie się skiepscil albo już ewidentnie jestem stary ( ͡° ʖ
Gry multiplayer odpadają, nie kręcą mnie. Szukam czegoś co naprawdę wciągnie pod kątem fabuły i też żeby reszta aspektów trzymała sensowny poziom.
Rynek gier strasznie się skiepscil albo już ewidentnie jestem stary ( ͡° ʖ
InnyWymiar90 +80
-Młody powiem krótko: wymiar pracy 8 godzin, umowa o dzieło, 12 złotych z metra. W ciągu godziny zrobisz metr, półtora. Matematykę zostawiam tobie.
-Nie no, tego już za wiele!
-To mi po 6 latach harówy 10 złotych z łaską daje a obcemu bez praktyki na dzień dobry więcej!
-Taki święty jesteś? To chuchnij.
-Przepraszam.
#pokazmorde
-Nie no, tego już za wiele!
-To mi po 6 latach harówy 10 złotych z łaską daje a obcemu bez praktyki na dzień dobry więcej!
-Taki święty jesteś? To chuchnij.
-Przepraszam.
#pokazmorde
https://www.businessinsider.com/tesla-model-3-performance-first-drive-2018-8
W tych zacofanych stanach nie wiedzą, że szczyt gustu to nas###e bez liku przełączniki. Nasi miłośnicy wajch i przycisków muszą im wysłać jakąś polską cebulę aby im przeszło... ;P
#tesla #model3 #recenzja #motoryzacja #samochody #samochodyelektryczne
A co do samego wnętrza to ono jest ładne i minimalistyczne ale egronomi tam nie ma. Biorąc pod uwagę że auto to jednak narzędzie to powinno być ergonomiczne.
Komentarz usunięty przez autora
@aarahon: Nie jest ergnonomiczne, bo ty tak powiedziałeś? Nieergonomiczne jest sterowanie punktem wywiewu powietrza na ekranie, ergonomiczne jest za to przesuwanie 4 wajch w 2 kierunkach? Aha.
Komentarz usunięty przez autora
@aarahon: jest jakis test ergonomii w m3?
Moze wszystkie potrzebne rzeczy sa albo na kierownicy albo obslugiwane automatycznie.
A moze faktycznie trzeba grzebac 3 min w ekranie?
Dobry test by rozwiazal te watpliwosci.
Ergonomia jest wtedy gdy wyjeżdżasz z miasta na autostradę i szybko utwardzasz zawieszenie jednocześnie ostro przyspieszając.
I jest wtedy gdy masz zimne ręce i w trzech ruchach ustawiasz grzanie tylko na ręce.
To tak na przykład.
1. W Tesli ustawiasz temperaturę auta zdalnie przez smartfona;
2. ?!? tego to nawet nie rozumiem
3. Czyli w jednym więcej niż w Tesli, ok.
Ad. 1 nie interesuje mnie temperatura w aucie, interesuje mnie żeby fotel był ciepły.
Ad. 2 ile czasu zajmuje ustawienie całego auta bądź zawieszenia w tryb sportowy podczas przyspieszania z 80 do 140 km/h. W większości aut w tej cenie są to maks. dwa wciśnięcia guzika które będą obok dźwigni skrzyni biegów.
Ad. 3 W tesl masz osobny tryb do grzania rąk?
Bo w większości aut trzeba skierować lewy nawiew w
2 Zapytaj mechaników - Model 3 jest sprzedawany obecnie jedynie na sprężynach ;) S i X są dostępne z pneumatycznym zawieszeniem, Menu Driving i wybierasz które chcesz: very low,low,standard,high (więc jakieś 2 kliknięcia)