Wpis z mikrobloga

@Wrath_of_the_Tyrant: no w sumie jak całe auto jest sterowane przez komputer jak w tesli który potrafi się aktualizować to tak jest podłączony xdd Po 2 będzie jechał za tobą radiowóz i cię np zdalnie zatrzyma samochód...nie wiem nie ja bym nie chciał mieć auta które cały czas było podłączone do internetu
  • Odpowiedz
@grim_fandango: @CzeXD: Jeździłem w swoim życiu Oplem, Renault, VW, Citroenem, Fordem, Nissanem, Volvo.

Bardzo mnie ciekawi - co jest nie tak z tym wnętrzem? Tak, tak, wiem, nie ma 85 przycisków, ale to nie jest oznaka estetyki. Wedle raportów użytkowników nic nie skrzypi, materiały są bardzo miłe w dotyku. Nawiew/klima to zupełna rewolucja, która nie potrzebuje już pierdyliarda dziur które wypychają powietrze.

Tak, wiem, nie lubicie ekranów, bo
  • Odpowiedz
@jasonfly: i ile tych elektryków Tesla sprzedaje? Tak samo się rozpędza jak inni. Mercedes czy BMW poza marka mają też fundusze. Widocznie nie muszą teraz wszystkiego rzucać aby w elektrykach tylko siedzieć.
Bardzo łatwo się #!$%@?ć na takich biznesach.
Kiedyś nie pomyślałbys, że Nokia padnie. A padła. Albo, że HTC w smartfonach nie będzie się liczyć. A zaczeli dość wcześnie i trendy wyznaczali.

To samo Tesla. Póki co innowacja. Ale jak się zrobi konkurencja to będzie inna bajka. Technologia idzie do przodu a Tesla nie ma cudownego rozwiązania. Kopiować bardzo
  • Odpowiedz
@rydzo: Yeah, Tesla bancrupt jak tylko mityczne BMW czy Mercedes rzucą się sprzedawać elektryki poniżej kosztów!11! /s
Jakbym słyszał shortów z Death Watch z 2008 roku. Wiesz ile z tego "a zaraz wejdzie konkurencja i Tesla padnie" się spełniło?
Na konkurencje czekamy i czekamy - z tym, że jakoś się nie kwapią - dziwne jakby wiedzieli, że będą konkurować głównie ze sobą kanibalizując sprzedaż własnych dochodowych aut spalinowych (największy zysk
anon-anon - @rydzo: Yeah, Tesla bancrupt jak tylko mityczne BMW czy Mercedes rzucą si...

źródło: comment_1hqCLzm0qJuQAtxnNtHA6KFyiHFhtRge.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@rydzo: Tesla zaledwie zrobila 350 tysiecy samochodow i o to tutaj chodzi. Toyota ma fantazje sprzedawac 1 Million elektrykow do 2025, tylko kto i gdzie bedzie zdolny produkowac taka ilosc akumulatorow.

Poza tym teraz pojawia sie problem kobaltu, nawet dla Tesli, ktora zuzywa go per samochod kilkarazy mniej niz konkurencja. Jest presja na calym swiecie, zeby przestac go kopac w Kongo bo tam masowo wykorzystuja dzieci.
Tylko, ze alternatywa jak
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@anon-anon: mi tam chyba dalej bardziej by pasowały telefony z fizyczną klawiaturą, ale co zrobisz.
Zresztą, wcześniej istniały chociażby 'palmofony' HTC w takim samym formacie, co ajfon.

edit: no dobra, może nie było wtedy faktycznie takich telefonów (nie mogę znaleźć :)), ale w tym momencie dużo lepszym rozwiązaniem dla mnie był palmofon z windows mobile, byłem wysoce nieprzekonany do takiego formatu.
Powiem więcej, technologia dotyku pojemnościowego była na początku tak
  • Odpowiedz
Nie no #!$%@?, ludzie... bądźcie poważni. Tu nie chodzi o to, żeby nawalić przycisków i żeby było "jak kiedyś". Chodzi o to, że to wnętrze właśnie jest JAK KIEDYŚ, tylko że usunięto z niego wszystko. Tu nie ma żadnej nowej myśli, żadnej nowoczesnej stylizacji. Jest paskudna deska rodem z lat 80 albo wcześniej, tylko że nie ma na niej licznika i przycisków. Jest kierownica, która wygląda z kolei jak z końca lat
  • Odpowiedz