Wpis z mikrobloga

W sumie chciałbym wrócić do sportu oraz diety. Mam pytanie czy jedna torebka ryżu basmati dziennie może być źródłem węgli a reszta białko i tłuszcz? Czy może zwiększyć węgle?
#mirkokoksy #dieta
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Pietrek9: Właśnie myślę czy na noc czy rano na śniadanie. Bo w sumie jak miałem za mało węgli to potem spać nie mogłem ale z drugiej strony węgle na noc jakoś tak mi to nie pasi ( _)
  • Odpowiedz
@Lukather: O ile dobrze pamiętam to węgle na noc pomagają tryptofanowi przedostać się przez bariere krew-mózg i chyba coś mają wspólnego z serotoniną,c--j w to nie znam się. Węgle na noc = lepszy sen i regeneracja

Ewentualnie spytaj sie @Kasahara
  • Odpowiedz
@Lukather: To przyjmij zdrową zasadę xd Dobrze,żeby było różnorodnie. I najważniejsze są kalorie i nie przeskoczysz tego, jak jesz mniej niż zapotrzebowanie chudniesz,więcej tyjesz a jak k-------e więcej to się ulewasz i tyle xd
  • Odpowiedz
@Pietrek9: @Lukather:

Ogólnie problemów ze snem bym się upatrywał w deficycie z racji niskiego poziomu glukozy przy całości diety niskiej w podaż Ww. Glukoza zasila układ nerwowy i jeśli ktoś nie jest zaadaptowany to balansowanie między innymi proporcjami ketonów do glukozy może mieć objawy w zaburzeniu snu. Osobiście jak rok temu redukowałem na niskich WW 125-150 to spałem po 4 godziny. W tym roku redukując na 150-600 Ww do samego końca spałem 8 h jak dziecko

W przypadku pomocy do transportu tryptofanu - jasne, ale według mnie to trochę szukanie na siłę, bo glukoza pomaga w transporcie dosłownie wszystkiego w organizmie. Dodatkowo jeśli już to wypadałoby ten tryptofan dostarczyć z pożywienia wraz z tym posiłkiem np z jakiejś wołowiny, kurczaka lub wtedy zamiast ryżu wybrać jakieś otręby, które mają go więcej (choć z racji błonnika może wywalić
  • Odpowiedz