Wpis z mikrobloga

2.4 w 159 to juz nie to samo co w 156 .. trzeba wiecej nakladu i dbania . Bolaczka to pękające glowice, klapy wirowe , wspomaganie. Jak sie zainwestuje w co trzeba i #!$%@? eko to sie pojezdzi :D
@rdk88: w sensie że inne wersje też miały koniczynę? Myślałem że koniczyna to wyróżnik najwyższej, najmocniejszej wersji - quadrifoglio. Mniejsza o to. Wygląda pięknie i niech się sprawuje :).
@rdk88 jeżdżę 2.4 20v i inwestuje od kupna tylko w paliwo. No i w przeguby w sumie bo silnik je ukręca ( ͡ ͜ʖ ͡). Jeśli auta nie przyjechało od turasa lub też nie jest to maszyna z polskiego komisu (tfuuuuuuuuuuuh!! - na tych skur...) to do pierwszych 500tys tylko paliwo i eksploatacyjne.
@rdk88 zamieniłeś Alfę na Opla w przebraniu?! Jest piękny wywiad w sieci w którym Sergio Limone człowiek odpowiedzialny za sukces torowej 155 DTM i 156 opisuje, że byli zmuszeni zwinąć zabawki gdy pojawiła się 159 bo tą niemiecką kluchą nie dało się ścigać, a koszty budowy torowej wersji z carbonowym chassis od podstaw były za duże. Tylko Busso() szerokości.
@rdk88 tak czepiając się to konstrukcyjnie 156 zdecydowanie dalej od Fiatów niż 159 do Opli;-) Co do GTV 3.0 to już ciężki temat, wykupiłem wszystkie tanie sztuki ;-) i przerąbany problem z częściami. Zapomnij, że idziesz do sklepu i kupujesz np. amortyzator czy tylny wahacz.
@rdk88: ile razy jechałeś na lawecie serio pytam


Jak serio pytasz to niby czemu miałbym jechać? 159 to naprawdę udany samochód, mam 2 lata i ani razu na lawecie.