Wpis z mikrobloga

#samsung #galaxys8 #technologia #rozowyekran

Chciałbym was ostrzec przed kupowaniem telefonu Samsung Galaxy S8 i 8 plus. Ostrzegam nie dlatego, że są to złe telefony, ale dlatego, że Samsung ma wy**bane na konsumentów. Kupiłem nowy z salonu T-Mobile i posiada on wadę fabryczną w postaci różowego ekranu. Producent powinien wymieniać takie telefony, ale po "ekspertyzie" chyba daltonistów stwierdzono, że urządzenie jest wolne od wad. To jakiś absurd. Poszedłem do mediamarkt by porównać telefony i jest zaskakująca różnica. Sami zobaczcie na zdjęciach. Tryb adaptacyjny ustawiony w tych samych parametrach. Post ma za zadanie ostrzec kupujących, mi już to nie pomoże, ale jak kupicie taki tel, nie liczcie na wymianę, rękojmia też nie działa, bo sprzedawca twierdzi, że nie wymieni uszkodzonego sprzętu. Patologia.
swk123 - #samsung #galaxys8 #technologia #rozowyekran 

Chciałbym was ostrzec przed...

źródło: comment_YCXFivnO3kdvb5fk52IStdDGjPV3z9p3.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
@swk123: Słyszę o tych różowych ekranach... Ja miałem szczęście i mam egzemplarz wolny od tej wody... Ale ogólnie sprawa #!$%@?, że nie chcą wymieniać tych uszkodzonych
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@swk123: *#15987# zadzwoń na ten numer i tam sposobu sobie poprawić trochę balans bieli. Przy następnym zakupie telefonu przejrzyj trochę Internet żebyś się nie obudził znów z ręką w nocniku
  • Odpowiedz
@Narmol: Już próbowałem, tel był w serwisie, wysłałem im nawet wydrukowane zdjęcia by mieli pewność że odrzucają niesłusznie reklamację. Mam ekspertyzę, że rzekomo jest "idealny" xd heh, śmiech na sali
  • Odpowiedz
@snajper57: Salon T-mobile skierował mnie do serwisu i tam bezpośrednio załatwiałem sprawę, zgłosiłem już odwołanie i czekam na odpowiedź. Męczę ich na infolinii.
  • Odpowiedz
@swk123: mialam kiedys na Samsungu Galaxy 511 taki problem ze na jakis czas zmienialy sie barwy wyswietlacza - tez wygooglalam ze to wada fabryczna i niektore z tych modeli tak maja wiec samsung nie pierwszy raz w kulki leci
  • Odpowiedz
@swk123: swk123: zgłoś reklamację z tyt. Rękojmi. Towar nie jest zgodny z umową. Jak zarejestrujesz Samsunga na ich stronie to masz roczna gwarancję, powinni naprawić ci to na 2dzien
  • Odpowiedz