Wpis z mikrobloga

Taka sytuacja dziś w #warszawa. Ścieżka po jednej i drugiej stronie, szeroka, asfaltowa. Mieszkam obok i nie jest to nagle kończący się DDR tylko prowadzi do samego centrum. Natomiast Pan na #szosa jest królem drogi na której jest olbrzymi ruch. Jestem zarówno kierowca auta jak i zapalonym fascynatem roweru. Ehhh, szkoda gadać, pan udawał ze mnie nie widzi jak chciałem pogadać...

#rower #samochody
hodakhodak - Taka sytuacja dziś w #Warszawa. Ścieżka po jednej i drugiej stronie, sze...

źródło: comment_3ZuQxLJFvHuP7AY9kI8RhCXQDLAcl2sV.jpg

Pobierz
  • 56
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@hodakhodak: to straż miejska, łamie przepisy. Bo jak ma ścieżki to ma obowiązek nimi jechać. Niektórych tylko siła i krzykami naprostują się. Jak mnie jeden z prawej strony wyprzedzał i dostał ode mnie z bara(przypadkiem) to się tłumaczył że na wyścigach można z prawej strony i się dziwił że ktoś zjeżdża do prawej strony na drodze publicznej....
  • Odpowiedz
może nie chciał być potrącony gdy jakiś janusz będzie skręcał w prawo przez przejazd?

@sargento: tak na pewno tak było. Po pierwsze obie strony muszą zachować szczególną ostrożność na przecięciu się dróg. Rowerzyści w większości tego nie robią bo uważają się za niezniszczalnych. Do tego, człowieku on jedzie równo z samochodem i jak typ będzie skręcał to go potrąci. Ostatnio była taka historia we wro, rowerzysta jechał równo z samochodem,
  • Odpowiedz
@sargento: bez przesady, jak jest szeroki chodnik a obok na drodze jadą auta 80-90 km/h to sorry wole jechać chodnikiem. Ale całe szczęście takich sytuacji w Warszawie jest już bardzo mało
  • Odpowiedz
Rowerzyści w większości tego nie robią bo uważają się za niezniszczalnych.

@recovery: zupełnie jakby kierowcy zachowywali. Zawsze jest:
1. po przejściu się nie jeździ
2. jaki przejazd?
  • Odpowiedz
ta ścieżka poruszałby się zwyczajnie szybciej XD