@KuliG bierz bejce, cytrynka ma nudny wyglad, a e46 jest sportowe i drapieżne, cieszy oko. Mam e46 i jestem mega zadowolony, duzo dodatkow do betek masz, lamp, ringów, zderzaków itd. do tego niezliczone ilosci felg na olx. C4 to auto dla nudziarza xD
@KuliG: Mam e46, siostrze wybralem c4. Jako dupowóz świetny. Wygodny, w miare wyposażony, 1.6 silnik wystarczający na miasto/małe trasy. Ale prowadzenie w c4 to masakra w porównianiu do e46. Przy 120 szybka zmiana pasa, mocniejsze zakręty powoduje przyśpieszone bicie serca. Buja nim jak szatan. Zawias tak mięki, tak nieprecyzyjny układ kierowniczy, że strach jeździć dynamicznie. Mógłbym sam jeździć c4, ale trzebaby przebudować całkowicie zawias. Poliuretany, sprężyny eibacha oraz opony na niskim
@KuliG: @MrGreeneye: Mam takie C4 od 1,5 roku, też 1.6b. Oprócz remontu głowicy z powodu przegrzania się silnika (kobieta właściciel przede mną nie uzupełniała płynu chłodniczego) w tym samochodzie nic się nie dzieje, jeżeli nie był bity i zalany. Rdzy nie powinno być (pełen ocynk), zawieszenie nie buja (chyna że w 5d jest inaczej), wręcz powiedziałbym że jest twarde. Silniki dobrze tolerują gaz, ale przy ekonomicznej jeździe da się zejść
#wybory #bekazpisu Wiecie dlaczego lubię Gertycha? Bo kocha Polskę. I dlatego, że 16 lat temu obnażył obłudę Kurskiego, który jest odpowiedzialny za obecna propagande TVP, jak i całego PiSu. Ten film to najlepsze, co mogą zobaczyć młodzi wyborcy opozycji, bo PiS młodych wyborców nie ma.
Przykładowo ten, wygląda ładnie, wyposażenie ok, środek niezniszczony
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-citroena-c4-1-6-16v-CID5-IDwAGJW.html#d8d04f2be7
#samochody
Ale prowadzenie w c4 to masakra w porównianiu do e46. Przy 120 szybka zmiana pasa, mocniejsze zakręty powoduje przyśpieszone bicie serca. Buja nim jak szatan. Zawias tak mięki, tak nieprecyzyjny układ kierowniczy, że strach jeździć dynamicznie.
Mógłbym sam jeździć c4, ale trzebaby przebudować całkowicie zawias. Poliuretany, sprężyny eibacha oraz opony na niskim
Mam takie C4 od 1,5 roku, też 1.6b. Oprócz remontu głowicy z powodu przegrzania się silnika (kobieta właściciel przede mną nie uzupełniała płynu chłodniczego) w tym samochodzie nic się nie dzieje, jeżeli nie był bity i zalany. Rdzy nie powinno być (pełen ocynk), zawieszenie nie buja (chyna że w 5d jest inaczej), wręcz powiedziałbym że jest twarde. Silniki dobrze tolerują gaz, ale przy ekonomicznej jeździe da się zejść