Wpis z mikrobloga

Witam ponownie wszystkich graczy. Wczoraj ocenialiśmy grę Beyond Two Souls z roku 2013.

88,61% przepytanych Mirków bądź Mirabelek grało w tę grę. Średnia ocena tej gry na wykopie wynosi: 9,46. To więcej niż na gry-online (6,1) oraz mniej niż na Metacritic (7,9).

Dziś oceniać będziemy grę: Life is Strange z 2015 roku.

W kolejnym głosowaniu będziemy głosować na grę Divinity: Original Sin z roku 2017.

Bardzo proszę o podzielenie się opiniami, wspomnieniami na temat tej gry.

Tag do obserwacji/czarnolistowania: #wykopowegry

Zasady: Oceniamy różne gry z różnych gatunków i różnych okresów. Głosujemy w skali 1 - 10, ocena będzie uśredniona i porównana z ocenami na portalu gry-online oraz metacritic. Głosowania będą się odbywać co 1-3 dni w zależności od wolnego czasu. W komentarzach będzie jeszcze jedna ankieta na temat tego czy grałeś w daną grę.

#gry #pcmasterrace
rybsonk - Witam ponownie wszystkich graczy. Wczoraj ocenialiśmy grę Beyond Two Souls ...

źródło: comment_tvOixCdKFEoaFaZzaQ0r0tfYtbVrlk0t.jpg

Pobierz

NA ILE OCENIASZ?

  • 1 12.3% (28)
  • 2 1.8% (4)
  • 3 4.0% (9)
  • 4 2.2% (5)
  • 5 4.4% (10)
  • 6 4.8% (11)
  • 7 7.5% (17)
  • 8 12.3% (28)
  • 9 15.0% (34)
  • 10 35.7% (81)

Oddanych głosów: 227

  • 20
@rybsonk: Przehajpowana gra z #!$%@? i płytkim zakończeniem które przypomniało mi Mass Effect 3. Dosłownie ignoruje poprzednie decyzje dając nam tylko 2 zakończenia. #!$%@? 2!!! Fabuła na początku nawet ciekawa i motyw z cofaniem czasu nawet nieźle zrobiony, grafika nawet ładna (tylko animacje twarzy są kamienne), no i postacie są względnie ciekawe i mają jakiś charakter, wybory i zwroty akcji są też dobrze pomyślane i potrafią zaskoczyć, ale widać że twórcy
Najlepsza gra w jaką grałem, od samego początku przykuła mnie do fotela i nie odpuszczała ani na chwilę. Historia jest prowadzona w odpowiednim tempie, zagłębiamy się ze wszystkimi motywami, historiami, poczynaniami postaci. Świetny motyw z cofaniem czasu na ukazanie nostalgii, wpływu naszych wyborów na wydarzenia i interakcje między bohaterami. Dzięki grze wiemy, że to jakie decyzje podejmujemy wpływa na Max, jaką osobą się staje, kim jest, co wybiera. To jest esencją bycia