Wpis z mikrobloga

@Dionizy_Zlotopolski: zaraz obok rowerzystów to najwieksza patologia na drogach!
ludzie myslacy, ze jak zdali prawo jazdy na C+E to tak jakby conajmniej magistra mieli xD

a jesli ktorykolwiek jest zdania, ze jego praca jest bardzo wazna to pragnę uswiadomic, ze jest cos takiego jak kolej oraz technika idzie do przodu i niedlugo pojawia sie autonomiczne ciezarówki! a oni beda sikac bo butelek siedzac na kanapie w domu pobierajac zasilek dla konkubentów
@skitteles

@Dionizy_Zlotopolski:

ludzie myslacy, ze jak zdali prawo jazdy na C+E to tak jakby conajmniej magistra mieli xD

Fakt, myślę że to właśnie oni tworzą te memy

ze jest cos takiego jak kolej


Kompletnie nieopłacalna przy ładunkach drobnicowych

oraz technika idzie do przodu i niedlugo pojawia sie autonomiczne ciezarówki!


Raczej nie za życia wielu aktywnych w zawodzie kierowców.

a oni beda sikac bo butelek siedzac na kanapie w domu pobierajac zasilek
Kompletnie nieopłacalna przy ładunkach drobnicowych


@wezsepigulke: przy aktualnym zapleczu logistycznym w pelni sie zgodzę :) rownie dobrze mozesz napisac, ze transport tirem jest nieoplacalny na bezdrożach afryki i w dzungi xD
bardziej chodzilo mi o sama swiadomosc tego, ze jest alternatywa i transport drogowy tak na prawde jest problemem a nie zbawieniem :)

Ale jak masz takie wzorce z domu to możesz tak sądzić.


@wezsepigulke: widze, ze zabolalo. oto prosze
@skitteles Ja jakoś też nie sikam, moi koledzy po fachu też nie, ale gdzieś to musiałaś zobaczyć skoro takie śmiałe twierdzenia wysuwasz.

Kolej jest zbyt droga i ma za małą infrastrukturę aby mogła konkurować transportem kolowym. Teraz stwierdzisz że można ją rozbudować. Śmiało, wydaj grube miliardy złotych na budowę i miliony rocznie na utrzymanie szlaku kolejowego do Pierdziszewa, aby raz w tygodniu zajechało tam zaopatrzenie do Biedry. A obok idzie śliczna asfaltową
@Dionizy_Zlotopolski: No dobra, ale to zle ze ktoś traktuje swoją prace misyjnie i z zaangażowaniem? To jest często ich styl życia i hobby, wielu wkłada w to całego siebie i starają się pokazać jak ważna role pełnia w społeczeństwie, robiąc to na co niewiele osób z różnych względów by się nie zgodziło.

Dość rozumiem ich podejście bo sam staram się dawać z siebie 100%, nie rozumiem natomiast co jest w tym
@skitteles no i znów chybione. Wjazd na pociąg kosztuje więcej niż przejazd danego odcinka na kołach. Nawet przez droga Austrie. Korzysta się z tego w dwóch przypadkach. Towar pilny a jest zakaz ruchu ciężarówek. I drugie, są firmy które posyłają same naczepy pociągami i do celu ciągnie je podwykonawca posiadający sam ciągnik. Głównie LKW WALTER w Europie się w to bawić, niebieska plandeka z żółtym napisem. Inne firmy marginalnie rzadko z tego
no i znów chybione.


@wezsepigulke: no nie chybione tylko jezdza cale pociagi wlasnie z naczepami :) bardzo czesto bo srednio dwa razy w tygodniu widze takie transporty :) czesto tez bywam na polnocy holandii i tam tez takie akcje ;)
moze i cos tego waltera tez jest ale nie zwracalam uwagi :) jesli jezdza tylko pod swoim logo to musze cie zmartwic bo te pociagi byly bardzo kolorowe :))
@skitteles Zastanów się jaki to ułamek procenta całkowitego transportu jest. Bywając na zachodzie UE na pewno masz okazję obserwować ogrom ilości ciężarówek na autostradach. Tak naprawdę obserwując co się tam dzieje to można stwierdzić że w PL nie ma ciezarowek.

Zrozum się że wypowiadasz się na temat na który nie masz pojęcia. Widzisz coś przez okno i się madrzysz. Ja widzę przez okno że w biurach nic nie robią tylko grają w
@i-kamieni-kupa: ta... bo tiry zaczely jezdzic z dnia na dzien :) wczesniej byly tylko powozy i nagle boom! :)
Twoim wnukom swieze jogurty bedzie przywozil pan robot ;) i to bez wzgledu na to czy tego chcesz czy nie.
bycie w tej dziedzinie ignorantem to wlasnie xDDD

@wezsepigulke: @xspeditor: ależ panowie... ja nie mowie, ze to wszystko bedzie sie dzialo z dnia na dzien :) ja wiem, ze jestescie