Aktywne Wpisy
USER_303 +6
Wszystkie znaki na niebie wskazują że mój brat jest ćpunem i niszczy sobie życie ... Ja nawet nie wiem co robić, nie da się z nim porozmawiać nawet ... Rozwiązaniem które coś by zmieniło to zgłosić na policję, ale nie chcę mu tego robić, może jeszcze da się coś od niego dowiedzieć, pomóc mu. Jakieś propozycje jak z nim porozmawiać ?
#pytanie #narkotykizawszespoko
#pytanie #narkotykizawszespoko
G06DbT +47
Dziś znowu wy będziecie siedzieć w klimatyzowanych biurach i mieszkaniach, na swoich wygodnych fotelach czy sofach, pijący dobrą kawę, pachnący i w czystych ubraniach.
A ja? Ja się obudziłem o 3:27 (budzik na 4 był nastawiony), raz zwlekę się z barłogu żeby sobie zrobić śniadanie i żarcie do kołchozu. Po godzinie 5 pojadę, i znowu będę musiał się przebrać w ciuchy robocze, trzeba będzie odbić kartę i kołchozowanie będzie wykonywane.
Szkoda ze
A ja? Ja się obudziłem o 3:27 (budzik na 4 był nastawiony), raz zwlekę się z barłogu żeby sobie zrobić śniadanie i żarcie do kołchozu. Po godzinie 5 pojadę, i znowu będę musiał się przebrać w ciuchy robocze, trzeba będzie odbić kartę i kołchozowanie będzie wykonywane.
Szkoda ze
Nie masz racji:
http://falloutshelter.com/
Bethesda jako jedna z pierwszych firm (pierwsza?) zaczęła produkować śmieciowe DLC, za które kazała sobie słono płacić, a debile kupowali (słynne Oblivion: Horse Armor Pack). Poza tym wprowadzili opłaty za mody (potem się z tego wycofali, gdy użytkownicy zrobili inbę), a mikropłatności też stosowali/stosują (choćby w TES online).
Polecam przeczytać historię wykupienia praw do marki Fallout: https://www.gamepressure.com/e.asp?ID=190
Od początku wykorzystywali pozycję silniejszego, apelowali w sądzie do skutku (sąd dopiero za trzecim razem przyznał im rację, pewnie w tym czasie Interplay nie miał już kasy na prawników) i to przez Bethesdę nie doczekaliśmy się Fallouta w wersji MMO.
Bethesda’s response was swift – on the 15th of April a suit was filed accusing the other party with a breach of contract. At first, the court dismissed the claim but it was considered eventually - the third time it was filed. That 2011 claim pointed at the fact that the plot of Fallout MMO may cause discrepancies with the setting of the upcoming Fallout 4 and it turned out to be enough to make the judges reconsider.
A to tylko czubek góry lodowej. Z trochę innej beczki:
https://www.wykop.pl/link/1110111/bethesda-znow-grozi-pozwem-w-blahej-sprawie/
https://www.wykop.pl/link/3480915/bethesda-znow-gnebi-maluczkich-tym-razem-naszego-rodaka/
https://www.wykop.pl/link/3724745/prey-for-the-gods-bethesda-znow-wymusila-zmiane-tytulu-i-tlamsi-male-studio/
http://www.shacknews.com/article/69610/bethesda-lawyers-target-minecraft-dev-scrolls
A tego jest znacznie więcej.
@czupakadabra: lol
Fallout został przez nich zgwałcony, z inteligentnej gry zrobiono grę dla debili więc teraz kompletnie odleciałeś. Zresztą podobnie było z serią TES, pierwsze trzy części były dość ambitnymi tytułami, kolejne to robione pod konsolowców symulatory chodzenia tak żeby nawet małpa nie dała rady doprowadzić do "game over". Odsyłam też do mojego ostatniego wpisu na temat Fallouta: https://www.wykop.pl/wpis/32543069/oto-co-szefowie-bethesdy-mowili-krotko-po-wykupien/
Dawno nikt mnie tak nie sprowokował, ciekaw jestem czy coś odpisze.
#gry #pcmasterrace #fallout #fallout4 #skyrim #elderscrollsonline #bethesdasucks #podwojnestandardy
@Oak_: To może już po radiant update coś takiego tworzyli, ponieważ nie kojarzę z moich rozgrywek. Generalnie zmiany polegające na urozmaiceniu wrogów doceniam, a duzi przeciwnicy (tj zajmujący dwa pola) zawsze byli mile widziani, bo to był jeden gość, a nie dwóch.
Komentarz usunięty przez autora
@Oak_: Za to są gry, które kuszą ponownym przejściem. Nic straconego. :D Obecnie ponownie przechodzę Kings Bounty Dark Side inną klasą niż dotychczas. Swego czasu uważałem tę
Komentarz usunięty przez autora
@Oak_: Nadal starsze rpgi mimo takich ograniczeń w konstrukcji były bogatsze w możliwości, niż dzisiejsze, które dają dostęp praktycznie do wszystkiego z miejsca. Deus i Thief są tego doskonałym przykładem, choćby w formie ton walającego się sprzętu, którego
Komentarz usunięty przez autora
Każda gra z lokacjami większymi niż piwnica traci z tego powodu. Nie patrzysz co mijasz, tylko lecisz w obranym kierunku. Np w Morrowindzie był totalny oldschool, ale dzięki temu poznało się świat. Bardzo przyjemnie mnie zaskoczył Legends of Eisenwald, gdzie pewne questy były podobnie opisane jak w morku, nie było ich dużo, ale nagle wymuszenie sprawdzania mapy i
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@Oak_: Racja, trochę za daleko odpłynąłem.
Technicznie owszem, ale mechanicznie już niekoniecznie. Nie kojarzę dzisiejszego rpg
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@Oak_: To tak nie do końca. Może i mało ludzi to odkrywa, ale dzięki takim zapaleńcom (oraz moderom) budowana jest legenda gry, która żyje do dzisiaj. Tak jest z grami Troiki, Spectora i innych wielkich. Myślę, że początkowy fakt słabej sprzedaży został im zrekompensowany tym, że wymieniani są na jednym wdechu, jako najlepsi z najlepszych. Poza tym to również buduje ich
Komentarz usunięty przez autora
@Oak_: Dzisiaj pewnie nierealne, ale zawsze jest kickstarter i jeśli gdzieś ma być przełom, to pewnie tam. Z ogranych przeze mnie gier z kicka, każda wyróżnia się znacznie. Wspomniane: Banner Saga, Darkest Dungeon, nawet Legends of Eisenwald ze swoim low fantasy settingiem.
Komentarz usunięty przez autora
Pewnie tylko takie #!$%@?, byle pr był
Przypomniała mi się afera z MEAndromeda, oraz niedawna z PoE2 ggdzie sporo jadu poszło na m.in. codexie.
Komentarz usunięty przez autora