Wpis z mikrobloga

Witam motocyklowe świry. Jak wiecie lub nie z mojego starego posta, pewnego razu po przejażdżce postanowiłem odpocząć na 10 min. Zgasiłem motocykl, odpocząłem i gdy ponownie chciałem go odpalić- no ni huja. Nie pali na kopkę, pych, plaka ;(
Iskra jest, gaźnik przeczyszczony i sprawny, świeca mokra czyli paliwo dochodzi. Cóż się mogło z----ć, od czego tu zacząć gdzie tu zajrzeć? Wszystko spoko gdyby nie fakt, że nim jeździłem normalnie przez ok. 0,5h i po przerwie 10 min nie chciał zagadać.

Motocykl do KTM EXC 200 2009. Dwusuwowy silnik, także podejrzewam konstrukcja dosyć znana każdemu staremu wyjadaczowi.

  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@jaceks653: Wymieniłem świecę i dalej to samo ;(

No tak silnik prosty, sam sobie naprawiałem motorynkę rometa w dzieciństwie, co nieco ogarniam ;D
Tylko no zwyczajnie nie wiem od czego zacząć. Gdzieś wyczytałem, że może być stator jebnięty, klin na magnecie albo w ogóle moduł. No nic, jutro lecę na misję do garażu.
  • Odpowiedz
Nie trzeba manometra. Jezeli jest minimalny opor to ma palic. Ja przytartego kxa 250 odpalilem reka. Sprobuj podlac benzyne pod swiece. Jezeli nie zapali to zaplon, lub tlok. Mozesz zobaczyc jego stan przez kanal wydechowy. Ewentualnie uszczelka pod glowica padla i zaciagnelo wode do srodka, na postoju to jest mozliwe.
  • Odpowiedz
Kolejna sprawa to uszczelniacze na wale. Mialem przypadek, ze rozlecial sie doslownie simmer od strony magneta i trzeba bylo rozpolawiac silnik bo byly wymienne tylko od srodka (kawasaki kmx)
  • Odpowiedz
@Varien niechce Cie martwić ale dokladnie tak samo zatarłem kxa jechalem kawałek bez grubego odkrecania, zgasilem i następnym razem odpalilem po remoncie. Ale może u ciebie to coś tańszego. O b y
  • Odpowiedz
@Varien po mojemu ściągał bym juz góre. Jesli to i tak nie tlok, to bym go wymienił skoro mówisz ze siedzi tam dwa lata xD a jeszcze u Ciebie na hałdach to już dostał po dupie troche ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@aniewiemjaki: No akurat miałem kupić nowy rower ale chyba znowu przełożę ten zakup ;;_;;

Ale może coś być z kompresją, wcześniej jak przykładałem dłoń do wlotu gaźnika to mocniej zasysało, teraz słabiej, przynajmniej tak mi się wydaje
  • Odpowiedz