Aktywne Wpisy
again_and_again +1377
![mirko_anonim](https://wykop.pl/cdn/c0834752/321ea7dc2985c2bfbf21a6b5598af7c3220625c6954fbbc0a440b525befed626,q60.png)
mirko_anonim +41
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Siema. Szybka piłka. Remontuję mieszkanie developerskie, które kupiłem sam 2 lata temu na etapie dziury w ziemi. Będę mieszkał z dziewczyną, która oczywiście nie partycypuje w kosztach raty itd, co jest dla mnie zrozumiałe.
Niezrozumiałe dla mnie jest to, że ona nie chce partycypować w żadnych kosztach związanych z remontem. Zakup mebli, agd, paneli. Mówi że nie będzie dopłacać do mojego mieszkania i to dla mnie jest OK, ale
Siema. Szybka piłka. Remontuję mieszkanie developerskie, które kupiłem sam 2 lata temu na etapie dziury w ziemi. Będę mieszkał z dziewczyną, która oczywiście nie partycypuje w kosztach raty itd, co jest dla mnie zrozumiałe.
Niezrozumiałe dla mnie jest to, że ona nie chce partycypować w żadnych kosztach związanych z remontem. Zakup mebli, agd, paneli. Mówi że nie będzie dopłacać do mojego mieszkania i to dla mnie jest OK, ale
Podchodzę do tego tak, że robię w unity z obrazka (wycinam w paincie dany element - oko) przycisk - dodałem do niego komponenty Buttton i Image ale nie reaguje na naciśnięcie czy najechanie na niego.
Nie mogę użyć zwykłego przycisku, który znalazł by się w Canvas, bo muszę go powiązać z konkretną pozycją na obrazku, a przy zmianie rozdzielczości wszystko się rozjeżdża i ciężko się to ustawia.
Jak to rozwiązać? Może podchodzę do tematu zupełnie w zły sposób? Po prostu chcę, żeby konkretny obszar na obrazku był przyciskiem (nie koniecznie będzie to regularny kształt).
#gamedev #unity3d #unity
źródło: comment_uflddgFo1Os9cQWW6c9ICowrntMAL6Py.jpg
Pobierz( ͡° ͜ʖ ͡°), polecasz Pan Corone? Produkują niby piwo i szczerze to go nie polecam, ale w innych dziedzinach są ponoć lepsi #pdk :-}
Pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia.
@rubesom:
Nie wiem w sumie o co chodzi i nie chce mi się czytać, ale może coś z tego zadziała( ͡° ͜ʖ ͡°):
1. Dodanie zwykłego buttonu
2. Pusty gameobject
Do wykrywania kliknięcia na obiekcie możesz użyć raycastowania