Wpis z mikrobloga

@DobryZiomek Jeśli jesteś pracownikiem Taxify, mam dwie prośby:

1) A może tak kody dla starych? Sami tworzycie patologię zakładania szesnastego konta przez tę samą osobę, naprawdę tego chcecie? Poza tym takie akcje mocno irytują dotychczasowych klientów, którzy zbyt mocno cenią swój czas, żeby bawić się w multikonta.

2) Z powodu UPAińców przestałem definitywnie jeździć Uberem i zacząłem Taxify, bo zdarzali się u Was incydentalnie. Macie świadomość, co sobie robicie zwiększając ich ilość
@Djelon: Nie jest to prawda. Sprawdź ile ludzi zarabia najniższą krajową, sprawdź ilu ludzi przyjeżdza do Warszawy i "nie może znaleźć pracy".

Ja też tego nie rozumiem, ale to są fakty i ludzka mentalność. Wielu ludziom się to jednak opłaca.
@nabavzbjl: 1) Aktualnie jesteśmy nastawieni głównie na rozwój aplikacji i pozyskiwanie nowych klientów. Dla wszyskich działa zniżka procentowa, która obniża cenę nawet do 60gr/km. W momencie, w którym będziemy mieli mocną bazę klientów pojawią się kody dla ,,starych” klientów. Sprawdź Priv będę miał coś dla Ciebie :)

2)Nie możemy dyskryminować nikogo ze względu na pochodzenie. Z naszej strony wprowadziliśmy wymóg posiadania odpowiednich dokumentów pozwalających na legalna prace obcokrajowcom. Jeśli wystąpił jakiś
@DobryZiomek:

2) A możecie wprowadzić wymóg sprawnego posługiwania się językiem polskim? Sprawnego - takiego, który nie powoduje, że po przyjęciu kursu przez Siergieja go z definicji anuluję, bo nie chce mi się szukać odpowiednio prostych słów, żeby koleś, który przejeżdżając obok Stadionu Narodowego mówi "łoooo, co to takie ładne, pierwszy raz widzę", był w stanie zrozumieć, np. jakiej trasy od niego oczekuję, albo że proszę go o włączenie klimatyzacji?

Prośba o