Wpis z mikrobloga

Drodzy eksperci od #motoryzacja,

Wygląda na to że niedługo będę musiał kupić sobie autko. Ostatnio bardzo wpadł mi w oko Citroen XM 1 (pic rel). Z tego co widzę, można je kupić za coś pomiedzy 3 a 6 tyś. zł.

Auto fantastycznie wygląda, w internecie piszą, że hydropneumatyczne zawieszenie gwarantuje "nieziemski komfort jazdy", a poza tym autko wydaje sie być bardzo przestronne.

Naczytałem się różnych opinii w internecie. Jedni chwalą autko i mówią że jest bardzo mało awaryjne. Inni mówią, że awarie są częste i trzeba wyłożć na nie dużo pieniędzy. Podobno do naprawy tego auta potrzeba prawdziwego speca ze względu na nietypowe rozwiązania techniczne zastosowane w tym modelu.

Czy w ogóle warto rozważyć zakup takiego auta w 2018 roku?
Pytam bo w ogóle nie znam się na motoryzacji.

Miał ktoś? Jeździł? Jak wrażenia? Czy jest to autko godne polecenia?

Ostatnie pytanie pewnie jest głupie, ale jeżeli by porównać z tym Citroenem Opla Omegę B, to które auto wypada lepiej?

#samochody #citroen #youngtimer
Stulejmanthemagnificent - Drodzy eksperci od #motoryzacja, 

Wygląda na to że niedł...

źródło: comment_2H5VD1hOf43ESEN0YfwuszxHkg2f63Vx.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
Czy w ogóle warto rozważyć zakup takiego auta w 2018 roku?


@Stulejmanthemagnificent: sens ma, ale potrzebna jest świadomość.

Świadomość tego że kupując stare auto za 3 tysiące coś się będzie działo. A to nagle przestaną otwierać się szyby, a to urwiesz linkę od sprzęgła, a to przerdzewieje Ci wydech. Im więcej ekstrasów w starym aucie, tym więcej będzie się psuło.
  • Odpowiedz
Omega na pewno jest mniej skomplikowana. części też przystępne + masa na szrotach i sporo pasuje od innych opli

@Atreyu: takie rzeczy to nie rzeczy. mi sie w alfie z 2008 roku szyba #!$%@? z niczego xD więc o to nie ma co się martwić

za to jak takie zawieszenie jak padnie, to koszt naprawy wyjdzie kosmiczny porównując do ceny auta.
  • Odpowiedz