Wpis z mikrobloga

Nowe #polo jest już wielkości Golfa 2 - to fajnie, bo dużo ma miejsca w sobie, ale przez to potrafi już sporo kosztować - ta wersja prawie 80 k. To dużo za dużo.
A silnik 1.0 TSI 115 KM naprawdę dobrze sobie radzi z tym autem. Wiadomo szatan to nie jest, ale umiarkowanie spalanie i dobre osiągi.
Co więcej? Wyposażenie jak w dużo droższych autach - ten segment B naprawdę robi się ciekawy.

#volkswagen #motoryzacja #motopodprad #samochody
stopaotestuje - Nowe #Polo jest już wielkości Golfa 2 - to fajnie, bo dużo ma miejsca...

źródło: comment_eNhiBE4Ak74mWbRCxcACYzR3r0fbrrtj.jpg

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
@krzysiek-kornell: ale wyposażenie obecnie czasami podwaja wartość samochodu
felgi - 4k
lakier - 2-4k
silnik - wiadomo jak to rośnie
navi - 5-10 k
skóra - 10k
itepe itede
niby wszyscy "ja to wolę mieć kontrolę nad wydatkami, nie lubię tylu przycisków, auto ma jeździć" ale gdy przychodzi co do czego to nikt takiego nie chce
  • Odpowiedz
@ShaunBoswell: oczywiście, że to dużo. Tyle że to już nie są auta segmentu B takie, jak 15 lat temu. Obecne auta tej klasy są bardzo dobrze wyciszone, wygodne i przestronne - mniej więcej tak, jak kompakty sprzed jednej generacji.
Zresztą auta w ogole drożeją. Dobry kompakt też potrafi kosztować stówę i to nie mówimy o wersjach GTI czy RS. Ale spójrz też na wyposażenie takich aut. Kiedyś były cztery koła i
  • Odpowiedz
@krzysiek-kornell: tyle że Auris za tyle ma słabszy silnik, gorsze plastiki i jest głośniejszy w środku od Polo ;-) Nie jest też wiele większy, o ile w ogóle. Jedyna jego przewaga jest taka, że to "auto segmentu C" - jest się czym pochwalić przed sąsiadem.
CH-R to w ogóle jakaś pomyłka. 80k za ten wóz to dopiero żart.
  • Odpowiedz
@bidzej: nie absurdu bo cena wyjściowa pewnie będzie w okolicach 40k. Ja za swoje polo w 2016r. płaciłem 62k. Sama skrzynia kosztowała 8k. A do tego dochodzą elektryczne ficzery które nowo polo ma pewnie pełno - i z niczego robi się 80k.
  • Odpowiedz