Wpis z mikrobloga

@PilariousD: No właśnie lubie fantasy ale malowanie pięknych gór i zamków jest tak oklepane, że trochę wstyd mi to robić a w sci-fi zawsze można ponaginać zasady i tworzyć wygibasy ;)
  • Odpowiedz
@loczyn: nie wiem na #!$%@? mnei szkalujesz bo właśnie miałem mu napisać:

Czy jak w mojej pracy poświęcam czas na właśnie na naukę narzędzi darmowych takich jak [...] źle kieruję "karierą" ?


@caribbean: tak. Ogólnie wszystko co darmowe jest zazwyczaj gorsze. Albo nieużywane. Albo oba. Ja tak robiłem i w #!$%@? nie warto znać jakiegoś gimpa zamiast PSa.
W sumie PSa jeszcze affinity możesz zastąpić, przynajmniej takie opinie widziałem. Po co, nie wiem, też
  • Odpowiedz
@enemydown: w sumie jakoś tak wychodzi, że olałem gospodarza więc, witaj, witaj, jak już pisałem w innych postach, wow, szacun, szczęka na podłodze.
W sumie głupi ja natychmiast kliknąłem na awendżersów nowych i bym sobie zaspojlował wiec dzięki, że jeszcze nie dodałeś XD

teraz robisz jako matte czy concept, czy też jakaś łaczona funkcja?
  • Odpowiedz
@loczyn: @Naxster: Nie ma co się spinać Panowie, to tylko narzędzia.
@caribbean: W filmie Maya jest podstawą- szczególnie w Londynie. W ILM można robić na czym się chce - Max lub Maya. Wszystko zależy od firmy. Najlepiej to sprawdzić wcześniej i po prostu w to brnąć. Tu chodzi o fajną prace a narzędzia- zawsze można się nauczyć czegoś nowego :)
  • Odpowiedz
nie wiem na #!$%@? mnei szkalujesz bo właśnie miałem mu napisać:


@Naxster: Naxter, nie możesz się tak denerwować w młodym wieku, bo to szkodzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To tylko koleżeńskie przepychanki.
  • Odpowiedz
@Naxster: Obecnie w Londynie jest ciężko, wszystkie nowe filmy to "heavy 3D". Nasze koncepty to "previs" w sumie to trzeba przeredezajnować większość rzeczy na nowo tak by to działało w 3D i dało się mniej więcej zrobić w rozsądnym czasie. Także dochodzi tutaj umiejętność obliczania czasu na dane ujęcia/sekwencje. Bycie Juniorem nie jest lekkie ponieważ wymaga się bardzo wielu rzeczy od umiejętności "blockowania" ujęcia, szybki overpaint, faza konceptu potem modelowanie/rendering,
  • Odpowiedz
nową stronę


@enemydown: mam taką sugestię, żebyś w sekcji "Credits" pokazał te filmy jakoś wizualnie, żeby nie trzeba było czytać tytułów, aby wiedzieć, co tam jest, wystarczy rzut oka. Moja propozycja - pokazać plakaty tych filmów, np. po 3 w jednym rzędzie, albo jak tam sobie wymyślisz. Wydaje mi się, że plakat Avengersów zrobi większe wrażenie, niż sam napis, ludzie to wzrokowcy ʕʔ
wyjdezpiwnicy - > nową stronę

@enemydown: mam taką sugestię, żebyś w sekcji "Credi...

źródło: comment_emWWr0Eebzqx0aZCwbQAtOUrENOW0Q4E.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@amisobad: Nigdy nie pracowałem w Polsce, niedługo zaraz po studiach od razu mnie zwerbowali do UK. Wydaje mi się nawet, że nie ma pracy w Polsce dla ludzi z moim wykształceniem ;)
  • Odpowiedz
@enemydown: świetna strona no i dorobek nie byle jaki.

Doceniam bo właśnie skończyłem pierwszy rok studiów fotografii i na koniec mieliśmy projekt z web presence.

Chociaż nie ukrywam że concept art jest jednym z moich pobocznych zainteresowań ale nie wiem jak ten temat ugryźć by ruszyć z nim do
  • Odpowiedz
@enemydown: Dzięki za odpowiedź. Jak zajętym człowiekiem jesteś? Jesteś w stanie odnaleźć jakiś czas dla zainteresowań, czas dla rozwoju tych zainteresowań, czas dla rodziny, czas dla siebie? Jak zorganizowanym człowiekiem jesteś/ trzeba być żeby utrzymać się w tej branży graficznej? Jakie są nisze z dużym potnecjałem?

Piszesz że "jeśli interesuje mnie specyficzne stanowisko to żeby wejść na stronę studia filmowego" i właśnie tu jest moje pytanie, jako grafik podążac do góry mogę tylko do studia filmowego? To jest top? No bo ja nie wiem jakie specyficzne stanowisko mnie interesuje ;(

Ile zarabiasz jeśli możesz
  • Odpowiedz
@Namarin: Dzięki, na youtube jest mnóstwo widełów :) mamy też sporo polskich koncept artystów i nawet robią workshopy. Warto się od nich pouczyć bo pracują też dla dużych firm.

@loczyn: Dopóki nie mam dzieci mam wyliczony czas co do godziny. Ale staram się też udzielać i dzielić informacjami. Lata temu mi pomogli artyści to też chce po latach pouczyć :)
  • Odpowiedz
@loczyn: czyli z tego całego zestawu programów który muszę w profesjonalnym świecie umieć - najlepszym wyborem, tak żebym miał dzięki niemu najwięcej możliwośći jest który? Tak żeby robić jeden. Maya?
  • Odpowiedz
@caribbean: Ziomek, wez porzuc koncepcje programow. Owszem są istotne, ale NAJPIERW OGARNIJ CO TY CHCESZ ROBIC.

To jak byś nie wiedział co masz do zrobienia w warsztacie i pytał się, czy lepiej nauczyć się młotka czy śrubokręta.
  • Odpowiedz