Wpis z mikrobloga

@yelas: @robertx: jezdze tyle kilometrow ze co sezon mam nowe opony. Juz troche opon przetestowalem. Hankooki po 25k km bieznik maja okolo milimetr wiekszy od znacznika. Na bardzo mokrym nawet z dobrym bieznikiem nie maja szans np. z brudgestonem. Ciagle zapalajace sie esp i wlaczajacy abs...
@Rkschuwdu: jeśli się nie mylę w przypadku wypadku ubezpieczyciel sprawdzi czy masz opony z indeksem prędkości zgodnym z mocą (prędkością max) auta. W takich przypadkach ubezpieczyciel szuka czegokolwiek do regresu.
@yelas: Ja mam dobre doświadczenia z Nokianami, Twoja oponka wygląda jakby była ścięta nierówno przez brak zbieżności. 1 komplet gum musiałem wyrzucić po 1 sezonie przez coś takiego.
@Rkschuwdu Teraz jeżdżę na Dunlopach Sport Bluresponse i mają sporo zalet - bardzo ciche, dobrze odprowadzają wodę, kleją się pięknie, niestety po jednym sezonie (40tys. km) są mniej więcej w połowie zużycia.
@yelas: Mówiłem o pierwszym zdjęciu. Bieżnik jest zjechany nierówno.
Co do drugiego to obstawiam wiek opony. Nie ważne kiedy kupiłeś i założyłeś, ale kiedy wyprodukowali. Na każdej oponie jest rok i tydzień roku produkcji. Sprawdź sobie. Jak oponka poleży 3 lata na magazynie to traci swoje właściwości.
@testinkow: Rozumiem. W obu kompletach DOT opon jest świeży. Oba komplety po 1 sezonie, założone jako nowe, z datą produkcji kilka tygodni wcześniejszym od daty zakupu.
@cbt57: wiem koreańce mają aspiracje, póki co są przystępni cenowo i spoko jakość za tą cenę. Niezłą kasę pompują w reklamę teraz, wydaje mi się, że w ciągu kilku lat mogą wbić się do czołówki, ale ceny też pójdą do góry pewnie. Ja mam w swoim nblue hd plus na mokrym klasa A, i są spoko, ale poprzednie yokohamy jakie miałem wydaje mi się, że miały twardszą ściankę boczną.
@krol_magnezu: no ja też mam nblue hd w aucie z dużym momentem obrotowym, robię na nich 25kkm rocznie i są w mega stanie jeszcze. Żadnych problemów na mokrej nawierzchni, żadnego szumu, mniodzio. Na zimę tez kupuje nexeny, nie ma #!$%@?.