Wpis z mikrobloga

Cześć Wykopki!
Szukam pewniej porady dotyczącej pracy za granicą, stąd chciałbym zawołać z tagów #pracbaza #niemcy #pytanie. Gdzie mogę znaleźć pewne oferty pracy sezonowej, tj. sprawdzone? Wiem, ze katalog stron internetowych jest obszerny, jednak może ktoś z Was ma doświadczenia w tej kwestii, np pracował sezonowo w Niemczech, którą to prace znalazł przez internet/agencję pracy/znajomych. Chodzi mi głównie o pracę sezonową. Dodam, że jestem studentem i jeżeli chodzi o moją znajomość języka niemieckiego, to jest ona na poziomie B2(posiadam dwa certyfikaty B1 i B2). Jak sprawdzam oferty internetowe to głównie są one bez potrzeby znajomości języka, jednak czy takowa znajomość będzie umożliwiała jakiś dodatkowy zarobek?
Chciałbym zapytać się o opinie osób, którzy posiadają pewne doświadczenie w tej kwestii.
Pozdrawiam serdecznie
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Triplesix: Dowolnie, do każdej pracy sie dostosuje. Doświadczenie mam takie, ze przez ostatnie dwa lata co wakacje pracowałem w pensjonacie/hotelu w Mielnie i w zasadzie robilem tam wszystko, to sprzątanie, to sama recepcja to mi sie zdazyło przygotowywać śniadania. Tam potrafiłem zarobic na czysto 3200 za miesiąc, tyle ze ciagle bez mała w pracy. Teraz chcialbym nawet pracowac po 12H, ale iść i wyjść z pracy, a nie w godzinach
  • Odpowiedz
@Yhymek: nie panuje się w internecie ;)

W hotelarstwie nie mam niestety, na miesiąc może też być Ci ciężko coś znaleźć ma parę tygodni. W rolnictwie jakieś obojętnie co to raczej nie warto, teraz Bułgarzy i Rumuni robią w Niemczech za takie stawki, że nawet Polacy za tyle nie chcą pracować :D i warunki tragiczne.

Kiedyś przed studiami byłem na jednej farmie w Szkocji, teraz z tego co widzę płacą
  • Odpowiedz
Oo, to nie nawet nie wiedziałem o takich informacjach. Zdziwiła mnie głównie ta o Rumunach i Bułgarach. Czyli chyba nie ma sensu na siłę szukać pracy w Niemczech.