#motoryzacja #samochody Wymieniam pierscienie w aucie, silnik 2.5 10v r5. Fabrycznie sa 2 pierscienie na tlok, mechanik chce zalozyc 1 bo tak sie rzekomo dzis robi- ma to sens?
@nadrat24: będziesz miał wiecej mocy i będzie to rozwiązanie mniej awaryjne, ale skróci to żywotność silnika ogółem. Mechanik ma racje i tez jej nie ma. Powinien dac Co wybór i uargumentować każda z opcji.
@Tha_Doggfather: przy dwóch pierścieniach jest większe tarcie i czesto jeden lubi się p--------c. Nie psuje to jednak aż tak silnika. Jeden pierścień jest mniej szczelny. A to już troche ta żywotność zmniejsza.
@gdyzgasnieswiatlo skoro jeden jest mniej szczelny to chyba bez sensu- wieksza szczelnosc wieksze cisnienie wieksza moc. A jak jeszcze ma to byc mniej awaryjne to juz wogole
@nadrat24: jeden - mniejsze tarcie stad większa moc. Zreszta co ja tu będę się spinał z zielonkami i „znafcami”. Rób jak chcesz, wymeldowuje się z tego posta.
@nadrat24: Tu nie chodzi o moc tylko o konstrukcje pierścieni olejowych,takie pierścienie są problematyczne,choćby na przykładzie 1.6 sr vw gdzie po nawet 50k km potrafiły żłopać olej litrami,stąd zmieniało się pierścienie trzyczęściowe na jedno,przestańcie siać fermet bo aż oczy puchną...
@nadrat24: Jeśli twoim problemem było spalanie oleju i stąd ta wymiana to jak najbardziej tak,ciesz się że masz kumatego mechanika i sam z taką inicjatywą wyszedł.
Wymieniam pierscienie w aucie, silnik 2.5 10v r5. Fabrycznie sa 2 pierscienie na tlok, mechanik chce zalozyc 1 bo tak sie rzekomo dzis robi- ma to sens?
Pierwsze słyszę
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez moderatora
@gdyzgasnieswiatlo kurcze ciezka sprawa ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora