Wpis z mikrobloga

Witam, potrzebuje pomocy z #arkusze #google #docs #excel
Mam baze danych klientow, dostalem ja jednak w formie tekstowej, w formacie Imie,Nazwisko,nr domu,ulica,ulica cd, miasto, hrabstwo, nr telefonu, np Jan,Kowalski,4,aleja,jana,pawlacza,wadowice,malopolskie,21-37.
Jak to ladnie posegregowac, zeby w arkuszach google ladnie z automatu miec w jednej kolumnie dane osobowe, w drugiej adres, potem miasto a na koncu nr telefonu? Dodam ze niektore adresy sa proste typu “polna 2” niektore natomiast na zasadzie “21, plac, mariusza, trynkiewicza”
  • 14
  • Odpowiedz
nie wiem czego nie rozumiesz


@thoris_nocny_marek: w skrócie: nie rozumiem o co pytasz - czy:
a) plik wejściowy ma strukturę, którą nie wiesz jak zaimportować do arkusza
b) nie ma żadnej struktury
Jeśli to opcja a) to sprecyzuj pytanie, jeśli b) to zostaje ręczna obróbka
  • Odpowiedz