Wpis z mikrobloga

Hej mireczki! Pora na film i małą ścianę tekstu :D

Zawody ukończyłem na drugiej pozycji w klasie, 0,17s(!) za Paweł - świetny trzeci przejazd, graty raz jeszcze! :D oraz 4s przed Krzysztofem Wiznerem. Generalka również wygląda nieźle - na 30 aut 13 pozycja jest całkiem niezła jak na auto z 75KM na pokładzie, choć zawsze mogło być lepiej :D

Kto jeszcze nie obserwuje - zapraszam na facebooka https://www.facebook.com/rallyholic/ - tam jest mi nieco łatwiej publikować treści oraz nie ukrywam - staram się robić grunt z zasięgami pod przyszłych sponsorów :D

Szczegółowe wyniki: http://www.akkp.pl/2018/03/za-nami-i-runda-mob-pzm-autoslalom-11-03-2018r/

Generalnie patrząc na onboard jestem dosyć zadowolony z jazdy - było widać kilka potknięć, czasem nie byłem jeszcze pewien zachowania auta w 100% (ale w 90% już tak :D) i brakło zdecydowania, np. zbyt szybkie odpuszczenie gazu lub trochę zbyt mocno podniesiony tył hamulcem.

Jest jeszcze nad czym popracować i czego się pouczyć, mimo niezłej powtarzalności (ok. 0,2s lepiej co przejazd) i raczej braku większych błędów, widać że da się jeszcze nieco z tego autka wycisnąć :D

Tu pragnę też podziękować partnerom - bez wsparcia Stolarnia Wojciech Jędrzejewski i SZOPCAR Łukasz Szopiński taki wynik i takie sprawowanie się autka byłoby niemożliwe... Krótsza skrzynia sprawiła że auto zachowuje się TOTALNIE inaczej, zmiana oczywiście w dobrą stronę - zwykle nie muszę już czekać na przyspieszenie, tylko wciskam gaz i jadę :D Fajnie to widać od startu, a wyniki mówią same za siebie :D

Co dalej? 25.03 MiniMax organizowany przez Automobilklub Toruński na poligonie w Toruniu - zobaczę jeszcze jak będzie wyglądała pogoda, ale myślę że na 80% będzie ścigane

----------------------------------------------------------------------
Chcesz być na bieżąco z postępami i kosztami rajdowania? Śledź mój tag! :)
#gumizakolkiem

Dla najświeższych informacji wejdź na #snapchat rallyholic oraz zerknij na #facebook - RALLYHOLIC :D

#motoryzacja #rajdy #samochody #wyscigi #carboners #rajdy24
#gumizakolkiem
Gumi5 - Hej mireczki! Pora na film i małą ścianę tekstu :D

Zawody ukończyłem na dr...
  • 21
@ecco: no kurde mistrzu, jak ja debeściak jestem #pdk :D

@WatchYourBack: z przodu średnia mieszanka Race GC, z tyłu starsze Extreme VR-1 Type-W juz nieco zmęczone - po 3 kółkach zaczynały płynąć, ale na szczęście czasówki miały po dwa mierzone :D
@susi33: kurcze, jakiejś konkretnej nie mam, ale tak na szybko to wybebeszone prawie wszystko, z modów to w kompie silnika lekko poprawiony dół plus odcinka na równo i 7,5k rpm, skrzynia 13x61 (krótka piątka), zawias przód kyb agx + eibach pro kit (te mieksze), tył kyb agx + stabilizator z 18 na 21mm przełożony, heble z przodu 247 tarcze brembo max + klocek ferodo ds2500. Nie wiem co jeszcze ale warto
@susi33: kiedyś ważylem i wyszło 795kg bez paliwa około, teraz mogło się trochę zmienić bo inne mocowania foteli, pasy itp ale to minimalne różnice
@susi33: da się jeszcze ściągnąć np. z grodzi silnika coś prawie na pewno, potem laminaty itd ale trochę nie ma czasu i kasy na to :P trzeba latać! :D
@Gumi5: a jak wygląda kwestia kategorii w takich zawodach? Nie ukrywam, wkręciłem się trochę, a w sumie od dawna się interesowałem tego typu wydarzeniami. Teraz przypadł okres, gdzie chyba najkorzystniej będzie zmienić auto, bo moje aktualne w ogóle się nie nadaje i nawet nie próbuję ( ͡° ͜ʖ ͡°) Myślę nad czymś, co bym mógł wykorzystać do jazdy dziennej i w zawodach - nie jest to najlepsza
co bym mógł wykorzystać do jazdy dziennej i w zawodach - nie jest to najlepsza opcja, ale nie ma póki co opcji na dwa auta ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@CreativeSignal: nie jest najlepsza, a wręcz bardzo zła ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Takie auto nie będzie ani fajne/wygodne na co dzień, ani efektywne na zawodach. Na wywaleniu kanapy przygotowanie auta się nie zaczyna.
@Pietter: @Atreyu: No tak, ale weźcie pod uwagę, że ubezpieczenie, rejestracja, serwisowanie i tak dalej nie jest za darmo, a dwa auta to już w ogóle byłby dla mnie kosmos ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie mówiąc już o tym, że średnio bym miał miejsce na drugie auto, a o wożeniu go na lawecie czy coś nawet nie myślę ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@CreativeSignal: koledzy @Pietter: i @Atreyu: dobrze mówią - nie da się :P

Puga kupowałem z myślą o właśnie połączeniu rally i daily, ale kurde no, odpada XD I przekonałem się na własnej skórze. Jeśli chcesz się po prostu fajnie pobawić to szukaj Astry F GSI, Clio sporta, 106/saxo w s16. W każdej klasie trafisz na wykoksowane auta ;P No i klasy dzielą się tak jak na minimaxie zazwyczaj, daje
@Gumi5: Mam aktualnie diesela, kombi, automata na zimówkach ( ͡° ͜ʖ ͡°) Niby ma to silnik 2.2 150KM, ale nie oszukujmy się, nawet nie próbuję wjeżdżać tym na tor ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mam właśnie na oku Clio Sporta i Forda Fiestę ST, ale zauważyłem, że to strasznie rzadkie samochody, więc chyba po dobry egzemplarz bym musiał zwiedzić pół kontynentu ( ͡°
@CreativeSignal: no w sumie, tylko uważaj żeby ci się nie odpalił rajdowiec-inwestor bo szybko zaczniesz modzić jak podejdzie jeżdżenie xd No i skoda i A6 nadawały się dokładnie tak samo jak C-klasa, myślę że spokojnie możesz wbijać przy jakiejś rundzie na kartodromie :D To jak będziesz na minimaxie to podejdź pionę zbić :P

Warto popytać na racingforum, jest tam dział w którym raczej wszystkie swoje wątpliwości wyjaśnisz z ludźmi którzy faktycznie
@Gumi5: dzięki, przeglądam już to forum z dobre dwie godziny i na pewno poszerzyło to moje horyzonty, ale nie jestem pewny czy dobrze zrozumiałem jedną sprawę. Jeśli w aucie jest fabrycznie wsadzone turbo, to pojemność mnożą razy 1,7? Jeśli tak, to dyskwalifikuje to z mojego wyboru wszystkie auta z turbo, bo nie wyobrażam sobie jeździć np. takim Coltem CZT w rywalizacji z Imprezami itd. ( ͡° ͜ʖ ͡°