Aktywne Wpisy
mirko_anonim +6
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Uwielbiam tych bajkopisarzy #programista15k.
Twierdzą że zarabiają po 30k, a jak ich zapytasz o podróże, to okazuje się, że najdalej byli u ciotki na Śląsku xd
Tak się składa, że pracuje w dobrym it i mogę powiedzieć, że zagraniczne wakacje dwa razy w roku to raczej norma.
Najczęstsze kierunki to Włochy, Portugalia,hiszpania, a dalej to Chiny, Japonia i Ameryka.
Nie liczę kilkudniowych krajowych wypadów, bo weekend w spa
Uwielbiam tych bajkopisarzy #programista15k.
Twierdzą że zarabiają po 30k, a jak ich zapytasz o podróże, to okazuje się, że najdalej byli u ciotki na Śląsku xd
Tak się składa, że pracuje w dobrym it i mogę powiedzieć, że zagraniczne wakacje dwa razy w roku to raczej norma.
Najczęstsze kierunki to Włochy, Portugalia,hiszpania, a dalej to Chiny, Japonia i Ameryka.
Nie liczę kilkudniowych krajowych wypadów, bo weekend w spa
mgr_rybak +48
Dobrze, że dzisiaj śmieciarki nie jeżdżą to jeszcze rok przede mną. Jak zwykle pijcie ze mną kompot.
#urodziny
#urodziny
#motocykle #motocykleboners #motomirko
@I_M_Inter_Motors
jak już kasujecie wpis to można zawołać do nowego ( ͡º ͜ʖ͡º)
1. Czy tańsze akumulatory bardziej zużywają alternator, ponieważ szybciej ulegają rozładowywaniu i motocykl częściej je ładuje.
2. Czy jeżeli mam zmęczony alternator (nie daje już takiego napięcia jak powinien ale ładuje) i stary akumulator, który bez problemu odpala. To czy warto wymienić akumulator aby alternator wytrzymał jak najdłużej.
fraza-klucz: bilans prądowy
Gx
Pacjent do
Aku albo trzyma pojemność dobrze albo słabiej ale na zasilanie po stronie altek+regler to nie wpływa.
Większość reglerów zniesie nawet deficyt prądu.
Jak z reglera masz góra 13 to faktycznie słabo jest z altkiem ale zmiana
Odnośnie pytania drugiego - zasadnicza kwestia. To sprawny alternator ma dbać o akumulator, a nie odwrotnie. Jeżeli nie ładuje tak, jak
YTX7L-BS VARTA FUN (parametry: AGM/Bezobsługowy/Rozruchowy 12V 6Ah 100A P+ 114x71x131),
YTX7L-BS EXIDE (parametry: AGM/Bezobsługowy/Rozruchowy 12V 6Ah 100A P+ 113x70x130, suchoładowany)
ewentualnie tańsze rozwiązanie: YTX7L-BS 4RIDE (parametry: AGM/Bezobsługowy/Rozruchowy 12V 6Ah 90A P+ 114x71x131).