Wpis z mikrobloga

@Szewa: dowódca z czasem robi się najlepszą jednostką.
Wojownika da się spowolnić słabszymi jednostkami z przodu. Ataku maga i łucznika nie zablokujesz. Był też limit obrażeń na 300. Wojownik atakuje jedną jednostkę za 300, mag wszystkie 6.

A dopakowanego maga stawiało się na przodzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Mega_Smieszek: I tak chyba najlepsze w porównaniu z pierwsza częścią było to że stolica nie była wcale taka nie dotykalna, gra elfami była trochę za łatwa ale fajnie że doszła kolejna rasa, szkoda że nie udało się dokończyć projektu z kolejnym dodatkiem który miałby wprowadzić rasę zielonych czy tam orków.
@Szewa: Ponieważ czary prezentują znacznie szerszy wachlarz użyteczności niż kiepską regenerację.
Nie wiem co masz na myśli o jednostkach wsparcia, ilość drużyny zwiększa się za pomocą Leadership, a ten nie jest ekskluzywny dla wojowników. Ba, widziałem graczy przechodzących kampanię Imperium z bohaterem stawiającym różdżki.
@CorTuum: bohater stawiajacy rozdzki ma limit na ilosc jednostek w teamie. Nieumarli tez mogli miec silne banszi od rozdzek. Banszi na tyl a z przodu wilkolak. Kolejna sprawa ze nie mozesz zajac miasta bohaterem od rozdzek ;p