Wpis z mikrobloga

@nexarr: @x-kom: ostatnio mam wrażenie, że tylko x-kom nie robi klientów w chu.. szacuneczek za to. Już kilka zamówień "przeniosłem" z oleole i morele do x-kom mimo że cena minimalnie wyższa, ale obsługa na wyższym poziomie.
  • Odpowiedz
@nexarr: Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie powstałe opóźnienia i mamy nadzieję, że mały upominek choć trochę zrekompensował oczekiwanie na przesyłkę, a kolejne zamówienia będą docierały bez żadnych problemów :)
  • Odpowiedz
@Wychwalany: Ja tam w xkomie kupiłem kilkanaście rzeczy i nigdy nie miałem problemu. Raz tylko jedna typiarą była oburzona że nie chce jej dodatkowego ubezpieczenia na telefon xD

Za to jakby mnie do tych z morele na długość ręki dopuścili...
  • Odpowiedz
  • 13
Myślałam, że dostałeś żółwia zamiast zamówionego przedmiotu i już mi się wydawało, że będzie kolejna afera xD
  • Odpowiedz
@nexarr beka, jak miałem ponad tydzień opóźnienia to tylko przepraszam i czekaj Pan nie wiadomo ile. Sam się oczywiście musiałem dopytywać czy moja przesyłka jest gotowa.. Widocznie hejt przelał czare i zaczęli robić COKOLWIEK w ramach przeprosin
  • Odpowiedz