Wpis z mikrobloga

Uwierz mi, że jedna tarcza nie oznacza, że są to złe hamulce.

W zx10r I i II gen masz 2 tarcze a hamuja chyba gorzej niz 1 tarcza w gsie 500 xD
@kabelodneta: Proszę nie stresować świeżo upieczonego kierownika, podjaranego pierwszym moto :)
W takim enduraku jedna tarcza spokojnie wystarcza z dużym zapasem. Prędkość podróżna to zawsze okolice 120, a rozpędza się to do 150 z małym hakiem. Jakikolwiek klocek przynajmniej na półspieku i nie ma mowy o żadnym brake fadingu

Enduraki to idealny wybór na pierwszy poważny sprzęt, prowadzą się same i wybaczają prawie wszystko, łącznie z przestrzelonym rondem :)
@caferacer też jestem świeżym kierownikiem :D i wydaje mi się, że moja Sv 650 mogłaby lepiej hamować jakby tak zawieszenie z przodu nie pływało i miałbym stalowy oplot. Co nie zmienia faktu, że to się praktycznie zatrzymuje w miejscu ;)
@kabelodneta: Pojeździj kilka kkm a później posprawdzaj hamowanie :) Zauważysz, że do hamowania na granicy uślizgu są wystarczające. Jak zawias mocno pływa, możliwe że olej w zawieszeniu za małej lepkości. Niestety SV nie ma regulowanego zawieszenia, tylko regulacja napięcia wstępnego sprężyny. Ale szybkości odbicia i dobicia tym nie zmienisz, jedynie zabawa z lepkością oleju.
Oplot akurat niczego nie zmieni w sile hamowania.


@Krmtzzz: jak ma przewody nadające się do zmiany to zmieni., ale tak samo zmieni wymiana na nowe gumowe.

ale maja na prawde slabe heble w porownaniu z 954, sc57 czy nawet z taka rn01/09


@Krmtzzz: no w to uwierzę :)