Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Będzie trochę żali i trochę o tym, że ostatnio obserwuję na mirko pewien trend do obwiniania #!$%@? genów o swoje niepowodzenia z kobietami.
Dużo osób stwierdza, że są brzydcy dlatego, że ich rodzice też są brzydcy i dostali słaby zestaw genów.
Ja powiem wam, że nawet mając atrakcyjnych rodziców, można mieć pecha i jednak urodzić się brzydkim ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Ja lvl20, studiuję, pracuję. Oczywiście całe życie #tfwnogf ale w sumie to nie typowy #przegryw, tylko to w sumie w moim życiu jest jego elementem. Ogólnie jestem raczej zadowolony z życia, tylko... no właśnie, coraz częściej zaczynam czuć, że gdybym miał koło siebie jakąś panią to byłoby bardzo miło, no po prostu czuję, że kogoś takiego mi brakuje. Niby mam przyjaciół, znajomych, rodzinę, ale chciałbym jeszcze kobietę. Ale wychodzi, że nie dla mnie to.
Co do tych genów na początku - moi rodzice za młodych lat byli bardzo atrakcyjni; ojciec typowy chad wg. wykopków - 190, ta słynna silna linia szczęki, brak zakoli, do tego alvaro, bo z tego co wiem to bajerował w uj i trochę laseczek za lat liceum i studiów. Matka też na powodzenie nie narzekała, miała je aż w nadmiarze. W sumie do dzisiaj nie pomylę się, jeśli nazwę ich nadal atrakcyjnymi, tak obiektywnie, biorąc pod uwagę ich kategorię wiekową. No bo w sumie większość mężczyzn już przed/około 30 ma problemy z zakolami, łysieniem czy siwizną. Ojciec pomimo że jest dobrze po 50 ma gęste, kręcone czarne włosy, praktycznie zero siwizny, jedynie kilka siwych włosków na gęstej brodzie. Matka tak samo bdb się trzyma, żadnej nadwagi, mało zmarszczek, do teraz faceci czasem się za nią obejrzą. Z tego wyszła dwójka dzieci - siostra, też bardzo ładna i nigdy nie narzekała na powodzenie. No i ja, na którego żadna dziewczyna nawet nie raczyła spojrzeć nigdy, bo jestem po prostu brzydki. Nie odziedziczyłem po rodzicach urody nawet w 10%.