Wpis z mikrobloga

@Miszcz_Joda ja robiłem dla świętego spokoju po zakupie auta przy 110k i luzy były minimalne. Myślę że przy ponad 200k jest to bardzo wskazane, tym bardziej ze to koszt koło 100zl wiec bez tragedii :)
@Mjestem: napisałem do ASO Hondy z pytaniem ile sobie zażyczą za taką regulację, ciekaw jestem co mi odpiszą i przewertuje faktury, samochód ze Szwecji więc może tam bardziej dbają o te wszystkie przeglądy niż u nas ;]
@Anal_i_zator: Nie czepiaj się mnie, nie chce mi się wchodzić w dyskusję, dobrze, że w ogóle doczytałem, że trzeba coś takiego regulować, pewnie 80% ludzi o tym nawet nie wie. W moich poprzednich samochodach nawet nie zastanawiałem się co to luz zaworowy, widać Honda inaczej do tego podchodzi
pewnie 80% ludzi o tym nawet nie wie


@Miszcz_Joda: Co prawda Ty nie masz gazu ale właśnie z tego powodu panuje opinia że Honda nie lubi gazu.
Ale wracając do Twojego auta to regulacja luzów to równie istotna sprawa jak wymiana oleju a zaniedbanie grozi absurdalnymi kosztami. Objawy rozregulowanych zaworów są niespecyficzne poza klapaniem, które słychać tylko przy dużo za dużych luzach. Za duże luzy nie są tak groźne jak za
@Miszcz_Joda: Prawdopodobnie u Ciebie regulacja jest co 40 tys więc jak faktycznie były robione przy 160 to jest dobrze. Przyjmując oczywiście że książka serwisowa nie jest wypełniana przez handlarza, bo to bardzo popularne.
@Miszcz_Joda: Ja w ASO Hondy płaciłem 170PLN za regulację zaworów w CRV 2.0 wymienili przy okazji uszczelkę w tej kwocie i jakąś żarówkę - nie pamiętam którą, ale na pewno nie ksenonową ;)
Z racji instalacji LPG zamierzam niedługo znowu udać się na regulację zaworów do ASO.