Wpis z mikrobloga

@mag_zbc: o ten tramwaj co nie chodzi. po cholerę się pytają o zgodę skoro i tak pod spodem piszą, że nawet jak się nie zgodzisz to i tak się zgodzisz, chyba, że specjalnie do nas napiszesz że naprawdę się nie godzisz ( ͡º ͜ʖ͡º)

a #!$%@?, teraz widzę.


@mag_zbc: (°°
  • Odpowiedz
@moonraker Dziękujemy za zgłoszenie i przyznajemy, że te zapisy są niejednoznaczne. Będziemy modyfikować informacje odnośnie klauzul marketingowych, aby były one jednoznacznie i zrozumiałe dla naszych klientów. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
  • Odpowiedz
@moonraker: Wiadomo przecież, że nikt mądry w banku nie zrobi opcji "Tak" wyrażam sprzeciw wobec przetwarzania moich danych w celach marketingowych. ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@moonraker zmiany związane z RODO. Niestety w ustawie jest coś takiego jak sprzeciw i nie jest tożsame z brakiem zgody. Dla firm zgody są cenne więc wszystkie będą się starały maksymalnie utrudnić sprzeciw czy odwołanie zgód.
  • Odpowiedz
@EkspertPKO Mam takie pytanie. Od kilku lat mialem calkiem darmowe konto walutowe w mbank. Nie dostając żadnej listownej informacji o zmianie regulaminu (nagle zaczeli naliczac kase za prowadzenie konta)i przez dluzszy czas braku wplywow na to konto dostalem powiadomienie z windykacji. Nie zamkerzam placic tych 8eur, o ktore trują codziennie dupe. mają prawo czy nie?
  • Odpowiedz
@Siwulek: wystarczy że przy logowaniu zostałeś poinformowany o zmianie cennika usług i mogłeś się z nimi zapozanać, bank nie ma obowiązku informować Cię listownie o każdej zmianie regulaminu.
  • Odpowiedz
@moonraker PKO to taki rak, nalicza kwoty z dupy za nie wiadomo co a jak się pytam pracowników o co chodzi to odpowiadają że tak już jest i nie mogą nic z tym zrobić a w umowie konto za darmo
  • Odpowiedz