Wpis z mikrobloga

Będziemy modyfikować informacje odnośnie klauzul marketingowych, aby były one jednoznacznie i zrozumiałe dla naszych klientów.

@EkspertPKO: W obecnej sytuacji nawet nie musicie się za bardzo starać, bo na maja i tak trzeba będzie wszystko przeredagować.
  • Odpowiedz
Dziękujemy za zgłoszenie i przyznajemy, że te zapisy są niejednoznaczne. Będziemy modyfikować informacje odnośnie klauzul marketingowych, aby były one jednoznacznie i zrozumiałe dla naszych klientów. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.


@EkspertPKO: proponuję w ramach zadośćuczynienia przekazać jakąś kwotę na wsparcie nosaczy sundajskich.
  • Odpowiedz
Dziękujemy za zgłoszenie i przyznajemy, że te zapisy są niejednoznaczne. Będziemy modyfikować informacje odnośnie klauzul marketingowych, aby były one jednoznacznie i zrozumiałe dla naszych klientów. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.


@EkspertPKO:
Pozdrawiamy,
Zespół PKO

  • Odpowiedz
@Siwulek: po porady to chyba nie ten adres. Zresztą w co ty grasz? nie zapłacisz to tylko dojdą odestki, koszty sądowe i komornika, i z 8 eur zrobi sie 1000 zl, wpisy do mig br, bik i kto wie gdzie jeszcze. ale im pokażesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@marcinekq: Głuptasie. Nie współpracują, czyli nie mają kontraktu w ramach którego np. obsługa w punkcie wydaje gotówkę/przesyłki jak w przypadku Western Union. Nie przeszkadza to jednak Money Express, Blue Media, czy innemu Januszexowi, ani każdej innej osobie/firmie posiadać konta w banku PKO BP, gdzie przelewy wewnętrzne dochodzą natychmiastowo i można je realizować jako normalny klient banku.
  • Odpowiedz
@sidhellfire: Ale trochę grzeczniej nie można? Musisz już wyzywać? Mnie nie interesują szczegóły,jeśli oferują taką usługę a sami się w tym gubią to ja jestem głuptasem? Widzę,kogoś coś zapiekło,żeby bezpodstawnie pisać "głuptasie" Taki sam poziom reprezentujesz jak panie za biurkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@marcinekq oni się w niczym nie gubią, tylko Ty. W dodatku wyśmiewanie, gdy samemu nie rozumie się problemu jest nierozważne. Dlatego nazwałem głuptasem. Nie uważałbym tego jako wyzwisko. Raczej przytyk.
  • Odpowiedz
@sidhellfire: Ja się gubię? Przychodzę odebrać przelew za który biorą pieniądze,informują wpierw,że to nie ich bank (co bardzo się mylą) po czym zdezorientowani dzwonią po centralach,albo przeciąganie informacji o braku przelewu mimo,że dawno jest.Szkoda mi klawiatury na takiego typu ludzi xD
  • Odpowiedz
@EkspertPKO
@ejkejej dobra, dobra. Tyle co się już na to złapało to swoje potwierdziło ;)

Ciekaw tylko jestem co się właśnie z takimi osobami stanie. Dostaną formularz raz jeszcze? Wyślecie im listy z przeprosinami, za który oni będą musieli zapłacić?
  • Odpowiedz
@moonraker: Nie pokazałeś, że "kochane" PKO w ten sposób wyświetla formularz, czyli sześć kliknięć, aby odmówić, ale mało tego.

Oni to w zeszłym roku zmienili, przynajmniej na moim koncie, swoją drogą pytanie, czy taki formularz pojawił się kilka miesięcy temu wszystkim, czy tylko mnie? Bo może oni mają taką metodę, że sprawdzają czy ruch się robi jakiś na koncie, a więc warto wyciągnąć zgodę na marketing i wtedy zmieniają formularz.

W każdym razie pamiętam poprzedni formularz, w którym były 4 puste checkbox'y i wystarczyło zaznaczyć zgodę na
Mordeusz - @moonraker: Nie pokazałeś, że "kochane" PKO w ten sposób wyświetla formula...

źródło: comment_MY1OPoAAI4mktdcQOAuCxDkpTjxqtUrR.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Ciekaw tylko jestem co się właśnie z takimi osobami stanie. Dostaną formularz raz jeszcze?


@tasmanz: Nowy formularz z tekstem "Szanowny kliencie, tym razem już nie będziemy mieli Twojej odmowy w dupie".
  • Odpowiedz