Wpis z mikrobloga

Cześć, #niebieskiepaski. Mam pytanie o prezent na walentynki dla swojego faceta - chciałabym kupić mu skrzynkę z takimi podstawowymi narzędziami. Widzę, że jak sobie majsterkuje przy zepsutym sprzęcie w domu, to całkiem sprawia mu to przyjemność, ale zawsze mu brakuje narzędzi. I nie, to nie jest mój podstęp do zmuszenia go do naprawy zlewu ( ͡° ͜ʖ ͡°) sam mówił, że chciałby mieć coś takiego, także może polecicie coś w rozsądnej cenie? Mogę kupić coś mniejszego do max 150 zł na walentynki lub poczekać do urodzin i wydać trochę więcej (nawet nie wiem jak to wygląda cenowo).
Ofc, jako różowy pasek nie znam się na firmach takiego sprzętu, na co zwrócić uwagę pod względem zawartości itp.

#pytanie #majsterkowanie
  • 20
@BosmanPociagowy: najczęściej jakieś drobne naprawy w domu, np. wymieniał ostatnio baterię w łazience. Właściwie to nie ma nic, w mieszkaniu jest tylko taka skrzynka z kilkoma śrubokrętami i kluczami, ale nienależąca do niego, a jak się przeprowadzimy niedługo, to na pewno chciałby mieć coś swojego.
@batmanka ja bratu kiedyś kupowałem coś takiego. Ale nie gotowy zestaw tylko kuferek, zestaw kluczy plasko-oczkowych, zestaw śrubokrętów (ok 6szt.) , kombinerki, nożyk z wymiennymi ostrzami ( nożyk może być tańszy ale ostrza warto kupić pożądane, ja zawsze biorę Stanley ok 10zl. za 10 szt.).
Wszystko kupisz w Castoramie i ichniejsza forma Macallister będzie w zupełności wystarczająca.
@batmanka: Takiego zestawu jak Cyganeczka nie potrzeba kupować
Do zwykłego użytkowania:
- Topex: młotek kwadratowy, miara 5 m, klucz nastawny szer max 20 mm (większe śruby się rzadko spotyka w codziennym użytku)
- Yato: zestaw: klucze płaskie max wymiar 24 mm lub najlepiej płasko-oczkowe (bez grzechotki jeżeli ich często nie używa)
- próbnik do prądu (wygląda jak śrubokręt)
- zestaw śrubokrętów krzyżakowych i płaskich, mam takie jak na zdjęciu tylko, że
Pobierz Erk700 - @batmanka: Takiego zestawu jak Cyganeczka nie potrzeba kupować
Do zwykłego ...