Aktywne Wpisy
RicoElectrico +109
#niebieskiepaski #medycyna #rak
No i po wszystkim. Wycięli to jądro które mieli wyciąć. Prawe zostało ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie mogli trafić w kręgosłup ze znieczuleniem dopajęczynówkowym, więc dali ogólne. Przed chwilą zdjęli z tlenu i monitora i dali kroplówkę przeciwbólową.
#kernelpanic ← tag do obserwowania
No i po wszystkim. Wycięli to jądro które mieli wyciąć. Prawe zostało ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie mogli trafić w kręgosłup ze znieczuleniem dopajęczynówkowym, więc dali ogólne. Przed chwilą zdjęli z tlenu i monitora i dali kroplówkę przeciwbólową.
#kernelpanic ← tag do obserwowania
girldoma +164
Wyścig w grupie LMP Pro wygrał... ItsNotMe!
Wyścig w grupie GTE Pro wygrał... MrKubool!
http://managerdc7.rackservice.org:50915/sessiondetails?sessionid=909
Wyścig w grupie LMP Semipro wygrał... Spayk!
Wyścig w grupie GTE Semipro wygrał... Mateush92!
http://managerdc7.rackservice.org:50175/sessiondetails?sessionid=931
Wyścig w grupie GTE Am wygrał... MrFloyd!
http://managerdc7.rackservice.org:50456/sessiondetails?sessionid=1677
Gratulacje!
Jak Wasze wrażenia? Powyżej tradycyjnie kilka słów ode mnie.
Bahrajn był dla mnie torem zupełnie nowym, więc prekwalifikacje minęły na nauce. W końcu wyrobiłem sobie o nim jakieś pojęcie i wskoczyłem do tabeli na czwarte miejsce z zapasem do TB prawie sekundy. Niestety potem nie było już czasu na jazdy i mój ciągły spadek zakończył się na 11 pozycji, co dało wstęp do Pro. Walka o ostatnią pozycję w klasie gwarantowana.
Kwalifikacje. No jednak toru aż tak dobrze nie znam. Ostatnie miejsce startowe, ułamki sekundy za kilkoma innymi zawodnikami.
Pierwszy stint. Jedziemy spokojnie z tyłu, w zasięgu wzroku 4-5 samochodów. I walka z Patjx przez kilkanaście minut - nie wiem ile razy wymienialiśmy się miejscami. Pojawiają się GTE i dramaty na przedzie. Ktoś spiunuje tuż przed maską. Hamowanie! Patjx w końcu ucieka na 2-3 sekundy. Końcówka stintu i coś mi się kilowatogodziny nie zgadzają. Ładujemy baterie. Pit stop.
Drugi stint. Człowiek chciał być raz szybszy od Kuboola, a tu znajome 911 stuka w tyłek i pogania w zakręcie. Przede mną pojawia się Lkriss, ale ma okrążenie przewagi. Kontaktuje się z GTE i wypada z toru, ale w końcu jest znowu przede mną. Z tyłu pojawia się Patjx, ale szybko znika. Przede mną kolejne stłuczki z GTE, praktycznie w tym samym miejscu. W końcu sam stykam się z GTE na długim łuku, odbija mnie poza tor. I nie ma jak wrócić - ciągle ktoś nadjeżdża, a mi kierownicę obróciło tak, że zamiast pojechać prosto to skręcam w poprzek toru, nie wiem czy komuś prosto pod maskę. Ech...
Trzeci stint. Doganiam jakieś LMP! Doganiam, doganiam... ech - ma okrążenie przewagi. Nikogo bezpośrednio przede mną, nikogo bezpośrednio za mną. Pojawia się Sznikers, ma jakieś drive through, potem wylatuje z toru, zniknął z pola widzenia. Ostatnie minuty - kontakt z GTE w jednym z zakrętów. Doganiam jedno z LMP i oddublowuję się. Miejsce ósme na mecie.
Dzięki za wyścig i cały sezon!
#acleague #simracing #assettocorsa
Na Q wpadłem z podwórka, bałem się, że się w ogóle spóźnię. Pierwsze kółka Q na medach, sprawdzałem jak ciśnienia, później próba na SS, wpadł spoko czas.
Start wyścigu dobry, parę zdobytych pozycji. Później niepotrzebny divebomb z
Sesja treningowa poszła na zapoznanie się z zachowaniem medów i większej ilości paliwa na pokładzie. Na kwalifikacje wyjechałem z zamiarem wykręcenia jakiegoś tam kółka bez spiny a tu PB 2:01.2 i miejsce 15 (gdzie 6 pierwszych to LMP), więc super!
Na starcie udało się ładnie ruszyć, na T1 po zewnętrznej, tradycyjnie odpuszczając żeby nie
Fajnie sie corveta na powerslideach trzymala na tym torze. Przez to pod koniec stintow nie
W PreQ wykręciłem czas 2.00.80, którego już nie umiałem później poprawić, no nie szło mi i koniec.
Q nie najlepiej, jakiś czas 2.01.32, co dało 14 pozycję startową.
Do wyścigu wybrałem strategię zespołowego kolegi Wormsa i pojechałem początek na softach więc miałem niezły grip, wykorzystałem jakieś obijanie i przeskoczyłem kilka pozycji do przodu. Później trochę odskoczyłem od tych z tyłu i będąc na 5-tej pozycji starałem się gonić czołówkę, nawet
Ten tor coś ma, wydaje mi się żę zakończenie sezonu było naprawdę zacne.
Dziękuje za możliwość komentowania sezocu ACL, dziękuje za wszelkie opinie, które pomogły mi poprawić jakość streamów. I dziękuje całej społeczności za widowisko, które dostarczaliście!
Słyszymy się w następnym sezonie :D
Jesli ktos w S10 bedzie jezdzic SCG i szuka partnera do zespolu to pw.
Q: w normie czyli 8 miejsce i czas bardzo zblizony do mojego z preQ
R: start spokojny bo nie ma co się szarapać z kosmitami więc
Dziękuję wszystkim za wspaniały sezon, dziękuję kierowcom za piękne momenty (tak, niektóre dzwony były epickie). Dziękuję @TheSznikers za umożliwienie mi komentowania wyścigów w najlepszej lidze jaką jest @ACLeague. Seria WEK była wyjątkowa i w moim odczuciu chyba najbardziej widowiskowa ze wszystkich jakie oglądałem. Teraz jednak po 5 sezonach komentowania postanowiłem odwiesić mikrofon komentatorski na kołek a przywdziać kombinezon kierowcy (czyt.
Dzięki wszystkim kierowcom i organizatorom za ten sezon. Był to mój pierwszy w karierze i w ogóle sam początek przygody z Simracingiem.
Od początku udawało mi się kwalifikować do SemiPro i dojeżdżać w okolicach połowy stawki, więc jestem bardzo zadowolony. Cel na przyszły sezon to pojawić/pojawiać się w Pro ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli chodzi o ostatni wyścig:
PreQ: Nie miałem zbyt dużo czasu na
- 7x kwali i wyścig: 6x semiPRO i 1x PRO,
- ukończonych wyścigów: 3 (3/7),
- najwyższa pozycja: 12 w PRO,
- najniższa pozycja: 36 (15* w semiPRO),
- w uj przejachanych kilometrów...
To co już zapomniałem, to:
- Cactus w 1 wyścigu na Silverstone: https://youtu.be/Jyib_F_XQIc#t=15m10s
- "na żyletki" na Le Mans: https://youtu.be/_XCkusj3fgs#t=6m50s
- "standardowo" na Paul Ricard: https://youtu.be/Sr_7GjJ8oF4#t=16m24s
- "pechowo" 2x z liścia
Do pełni szczęścia "brakowało" mi w WEK jeszcze chyba tylko tego poniżej, choć nie wiem czy do powtórzenia:
https://youtu.be/pgIL_R_NE_8
https://youtu.be/PSgaYQ37BTI
Taka myśl...