Wpis z mikrobloga

Za nami siódma i ostatnia runda dziewiątego sezonu ACLeague, Wykop Endurance Kompetyszyn: wyścig w Bahrajnie, po raz drugi w sezonie 90 minut i po raz pierwszy w historii wyścig nocą. A jak wiadomo w Assetto Corsie nie ma nocy. I nie ma zmiennych warunków pogodowych. I temperatur hamulców nie ma. I pit limitera. I samochodu bezpieczeństwa. I okrążenia formacyjnego. I trybu obserwatora. I porządnych kolizji w multi. I jest za dużo samochodów drogowych, a jeszcze za darmo wciskają. I w ogóle... (°°

Wyścig w grupie LMP Pro wygrał... ItsNotMe!
Wyścig w grupie GTE Pro wygrał... MrKubool!
http://managerdc7.rackservice.org:50915/sessiondetails?sessionid=909
Wyścig w grupie LMP Semipro wygrał... Spayk!
Wyścig w grupie GTE Semipro wygrał... Mateush92!
http://managerdc7.rackservice.org:50175/sessiondetails?sessionid=931
Wyścig w grupie GTE Am wygrał... MrFloyd!
http://managerdc7.rackservice.org:50456/sessiondetails?sessionid=1677

Gratulacje!

Jak Wasze wrażenia? Powyżej tradycyjnie kilka słów ode mnie.

Bahrajn był dla mnie torem zupełnie nowym, więc prekwalifikacje minęły na nauce. W końcu wyrobiłem sobie o nim jakieś pojęcie i wskoczyłem do tabeli na czwarte miejsce z zapasem do TB prawie sekundy. Niestety potem nie było już czasu na jazdy i mój ciągły spadek zakończył się na 11 pozycji, co dało wstęp do Pro. Walka o ostatnią pozycję w klasie gwarantowana.

Kwalifikacje. No jednak toru aż tak dobrze nie znam. Ostatnie miejsce startowe, ułamki sekundy za kilkoma innymi zawodnikami.

Pierwszy stint. Jedziemy spokojnie z tyłu, w zasięgu wzroku 4-5 samochodów. I walka z Patjx przez kilkanaście minut - nie wiem ile razy wymienialiśmy się miejscami. Pojawiają się GTE i dramaty na przedzie. Ktoś spiunuje tuż przed maską. Hamowanie! Patjx w końcu ucieka na 2-3 sekundy. Końcówka stintu i coś mi się kilowatogodziny nie zgadzają. Ładujemy baterie. Pit stop.

Drugi stint. Człowiek chciał być raz szybszy od Kuboola, a tu znajome 911 stuka w tyłek i pogania w zakręcie. Przede mną pojawia się Lkriss, ale ma okrążenie przewagi. Kontaktuje się z GTE i wypada z toru, ale w końcu jest znowu przede mną. Z tyłu pojawia się Patjx, ale szybko znika. Przede mną kolejne stłuczki z GTE, praktycznie w tym samym miejscu. W końcu sam stykam się z GTE na długim łuku, odbija mnie poza tor. I nie ma jak wrócić - ciągle ktoś nadjeżdża, a mi kierownicę obróciło tak, że zamiast pojechać prosto to skręcam w poprzek toru, nie wiem czy komuś prosto pod maskę. Ech...

Trzeci stint. Doganiam jakieś LMP! Doganiam, doganiam... ech - ma okrążenie przewagi. Nikogo bezpośrednio przede mną, nikogo bezpośrednio za mną. Pojawia się Sznikers, ma jakieś drive through, potem wylatuje z toru, zniknął z pola widzenia. Ostatnie minuty - kontakt z GTE w jednym z zakrętów. Doganiam jedno z LMP i oddublowuję się. Miejsce ósme na mecie.

Dzięki za wyścig i cały sezon!

#acleague #simracing #assettocorsa
Plupi - Za nami siódma i ostatnia runda dziewiątego sezonu ACLeague, Wykop Endurance ...

źródło: comment_7oVxxGURh2REVjWPjzoX1StHORek36LQ.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
@Plupi: AM tym razem. Wypracowania na szczęście nie będzie, bo tym razem 90% wyścigu przejechane w samotności. ;) Bahrain, podobnie jak większość torów był dla mnie nowością, niestety nie było zbyt dużo czasu na preQ, szczególnie, że w międzyczasie był funrace na Bathurst do którego też trzeba było się przygotować. Zrobiłem raptem 12 prawilnych kółek w preQ, wjeżdżony na tyle by móc jechać względnie stabilnie i choć jednego hotlapa strzelić. Trochę
  • Odpowiedz
@Plupi: Mój drugi wyścig w WEK, tym razem poszedł dużo, dużo gorzej od względnie udanego debiutu i nawet szkoda mi strzępić ryja ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Jak się nauczyć dobrze jeździć? XD
  • Odpowiedz