Aktywne Wpisy
mrocznegacie +998
100zł dla pięknego kawalera (lub kawalerki) którego wylosuję jutro po południu.
Wysyłka do paczkomatu (nadawca, sam Michał B) lub blik ewentualnie.
Standardowo, losowanko z plusów+komć, zielonki out.
Nie, nie jest to scam, ostatnio rozdajo wygrała @Siik i może potwierdzić, więc mi tu nie trujcie gitary, że to skam.
#rozdajo
Wysyłka do paczkomatu (nadawca, sam Michał B) lub blik ewentualnie.
Standardowo, losowanko z plusów+komć, zielonki out.
Nie, nie jest to scam, ostatnio rozdajo wygrała @Siik i może potwierdzić, więc mi tu nie trujcie gitary, że to skam.
#rozdajo
LM317K +502
Lista obecności
#awanturaokase
#awanturaokase
Czułbym się trochę oszukany kupując s coupe za 500 tys wzwyż i wyglądając jak w c coupe które można kupić od 150 w podstawie. Tyły oczywiście również bardzo podobne.
Komentarz usunięty przez autora
@mulak: Wydaje mi się, że osoba kupująca S Coupe, szczególnie w wersji AMG chce po prostu dobre, drogie auto, ale niekoniecznie takie, które każdy na ulicy rozpozna, że kosztuje prawie milion zł jak np. Ferrari. Te auta dość łatwo wtapiają się w tłum na ulicy
Dlatego kupują samochód za 1 mln zł mimo, że mogliby za pół ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie wierzę, że większość posiadaczy S coupe w AMG kupiło ten samochód by fajnie i wygodnie pojeździć jednocześnie przemykając ulice niczym szara myszka.
Mi bardziej chodzi o fakt, że projektanci idą na łatwiznę i nie dotyczy to tylko merca. Zrobią jeden
Komentarz usunięty przez autora
A45 AMG też uważam za lekkie nieporozumienie, a za największe uważam CLA 118 d (1,5 tdiesel 109 km) za 131 900 w podstawie.
Ale przód jednak robi robotę
Bananki za to mają fajny kształt
I to idące w grube miliony czy nawet miliardy
Każdy element pasujący do jak największej liczby modeli to panie,to nie są tanie rzeczy.
@vegetassj1: Myślę, że tam żadnych oszczędności nie ma bo prócz niektórych silników i elektroniki, żaden element karoserii nie jest identyczny.